Jak dobierać słowa kluczowe w copywritingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty SEO
27.12 2022
Marketing w czasie kryzysu - dlaczego warto?
Ostatnie trzy lata nie były łaskawe dla nikogo. W wyniku nagłych zmian gospodarczych wiele firm upadło, inne zdecydowały się na cięcie kosztów. Managerowie wielkich ho...
Czytaj dalej
11.07 2022
10 heurystyk Nielsena w projektowaniu przyjaznych interfejsów
Heurystyki Jakoba Nielsena to nic innego jak zbiór podstawowych zasad, którymi należy się kierować, projektując strony internetowe i aplikacje. Przydają się również ...
Czytaj dalej
24.05 2022
Google Analytics 4 - co musisz o nim wiedzieć?
Google Analytics 4 swoją premierę miał 14 października 2020 roku. Jest to najnowsza wersja narzędzia do analizy danych, która już niedługo na dobre zastąpi Universal Analytics. Całko...
Czytaj dalej