Zmiany prawne - reklama usług i produktów dotyczących medycyny estetycznej
Nowy rok przyniósł wiele zmian w świecie marketingu i reklamy. Branża medycyny estetycznej nie może już w dowolny sposób promować swoich produktów i usług, a wszystko za sprawą nowych przepisów, które weszły w życie 1 stycznia 2023 roku. Dotyczą one...
czytaj dalej

Co to są konwersje i dlaczego wszyscy chcą je mieć?
Na pewno nie raz spotkałeś się z pojęciem konwersji. Jedni chwalą się jej dobrymi wynikami, inni ciągle za nią gonią, a agencje reklamowe wysyłają oferty obi...
Czytaj dalej
Remarketing na Facebooku - to się opłaca!
Posty sponsorowane na Facebooku mogą przybierać różne formy i wyświetlać się odbiorcom ze względu na kilka opcji kierowania reklamy do odpowiednich osób. Jedną z nich jest remarketing - czyl...
Czytaj dalej
Google Tag Manager – dlaczego warto go mieć?
W kontekście reklam i stron internetowych ciągle słyszysz: mierz wyniki, odpowiednio dobieraj cele, optymalizuj. Wydaje się to zadaniem dla bardzo wielu osób – programisty, analityka, reklamoda...
Czytaj dalej