Jak realizować skuteczne kampanie Google Ads?
Kampanie Google Ads to niezawodne narzędzie w rękach specjalistów, które potrafi znacznie zwiększyć obroty firmy. Reklamy mogą przybierać różne formy - tekstowe, graficzne, a także dopasowane pod urządzenia mobilne. Wyniki, jakie wygenerują, zależą jednak od wielu czynników. Zaliczyć można do...
czytaj dalej


Remarketing na Facebooku - to się opłaca!
Posty sponsorowane na Facebooku mogą przybierać różne formy i wyświetlać się odbiorcom ze względu na kilka opcji kierowania reklamy do odpowiednich osób. Jedną z nich jest remarketing - czyl...
Czytaj dalej

Google Tag Manager – dlaczego warto go mieć?
W kontekście reklam i stron internetowych ciągle słyszysz: mierz wyniki, odpowiednio dobieraj cele, optymalizuj. Wydaje się to zadaniem dla bardzo wielu osób – programisty, analityka, reklamoda...
Czytaj dalej

Czy Twój biznes potrzebuje Instagram Stories?
Odkąd Instagram w 2016 roku wprowadził Stories, miliony użytkowników od razu pokochało ten format. Fotografie i filmy w tego rodzaju feedzie dostępne są dla obserwatorów przez 24 godziny. Ogra...
Czytaj dalej