Zmiany prawne - reklama usług i produktów dotyczących medycyny estetycznej
Nowy rok przyniósł wiele zmian w świecie marketingu i reklamy. Branża medycyny estetycznej nie może już w dowolny sposób promować swoich produktów i usług, a wszystko za sprawą nowych przepisów, które weszły w życie 1 stycznia 2023 roku. Dotyczą one...
czytaj dalej

Treści reklamowe Google Ads, które sprzedają - poznaj reklamy tekstowe
Chcesz przyciągnąć nowych odbiorców na swoją stronę? Google Ads daje możliwość promocji Twojej firmy w sieci, korzystając z jednego z wielu formatów reklamowych w sieci. Re...
Czytaj dalej
LinkedIn: profil osobisty a profil firmowy
Prowadzisz firmę, chcesz budować rozpoznawalność swojej marki – zwłaszcza wśród specjalistów podobnych do Ciebie i przedstawicieli konkretnych branż. Istniej...
Czytaj dalej
SQL vs MQL - jak kwalifikować leady?
Efektywna sprzedaży opiera się na jednym celu - skutecznych działaniach w obszarze lead generation. Co jednak, jeśli powiemy Ci, że nie każdy lead płynnie przechodzi do stania się kli...
Czytaj dalej