Kiedy warto inwestować w kampanię płatną, a kiedy postawić na content organiczny?
09.07 2020




Piksel Facebook: możliwości reklamowe
W ostatnim wpisie opowiadaliśmy, czym jest piksel Facebooka oraz jak go zainstalować. Dziś przyszła pora na wytłumaczenie, w jaki sposób należy go wykorzystać, ...
Czytaj dalej
02.07 2020




Narzędzie analityczne Facebooka: piksel
Jak to działa – reklamy stron, które odwiedzałem/odwiedzałam wyświetlają mi się na Facebooku i Instagramie? Wszystkiemu „winny” jest piksel, a więc kod, pozwalający monitorować aktywno...
Czytaj dalej
28.05 2020




Efektywna i bezpieczna - praca zdalna w e-biznesie!
Jeśli śledzicie nasze media społecznościowe to z pewnością wiecie, iż od dłuższego czasu nasz cały zespół pracuje zdalnie. Kilka osób z Alte Teamu pracuje ...
Czytaj dalej