Jak realizować skuteczne kampanie Google Ads?
Kampanie Google Ads to niezawodne narzędzie w rękach specjalistów, które potrafi znacznie zwiększyć obroty firmy. Reklamy mogą przybierać różne formy - tekstowe, graficzne, a także dopasowane pod urządzenia mobilne. Wyniki, jakie wygenerują, zależą jednak od wielu czynników. Zaliczyć można do...
czytaj dalej


LinkedIn: profil osobisty a profil firmowy
Prowadzisz firmę, chcesz budować rozpoznawalność swojej marki – zwłaszcza wśród specjalistów podobnych do Ciebie i przedstawicieli konkretnych branż. Istniej...
Czytaj dalej

SQL vs MQL - jak kwalifikować leady?
Efektywna sprzedaży opiera się na jednym celu - skutecznych działaniach w obszarze lead generation. Co jednak, jeśli powiemy Ci, że nie każdy lead płynnie przechodzi do stania się kli...
Czytaj dalej

Audyt UX – czym jest i czego oczekiwać?
Audyt UX to kompleksowa analiza ekspercka pod kątem spełniania przez dany produkt potrzeb użytkowników. Dany produkt to nie tylko materialne rzeczy, ale także strony internetowe, sklepy www czy a...
Czytaj dalej