Kiedy warto inwestować w kampanię płatną, a kiedy postawić na content organiczny?
11.07 2022




10 heurystyk Nielsena w projektowaniu przyjaznych interfejsów
Heurystyki Jakoba Nielsena to nic innego jak zbiór podstawowych zasad, którymi należy się kierować, projektując strony internetowe i aplikacje. Przydają się również ...
Czytaj dalej
24.05 2022




Google Analytics 4 - co musisz o nim wiedzieć?
Google Analytics 4 swoją premierę miał 14 października 2020 roku. Jest to najnowsza wersja narzędzia do analizy danych, która już niedługo na dobre zastąpi Universal Analytics. Całko...
Czytaj dalej
22.04 2022




Aktualne wymiary grafik na Facebooku
Masz problemy z dobraniem odpowiedniego wymiaru grafiki na Facebooka? Przycinasz zdjęcie setny raz, a ono po publikacji kampanii wciąż się pikseluje? Zastanawiasz się, ja...
Czytaj dalej