Reklamy Google Ads

Dzięki kampanii Google Ads możesz wyświetlać reklamy swoich produktów i usług potencjalnym klientom w internecie - zarówno w wyszukiwarce Google oraz na milionach stron sieci reklamowej Google Display Network

Jak przebiega współpraca w zakresie Google Ads?

Współpracę w zakresie reklamy Google Ads rozpoczynamy od estymacji potencjału oferty Klienta. Następnie wysyłamy brief do uzupełnienia, czyli listę pytań niezbędnych do rozpoczęcia działań reklamowych. Po zapoznaniu się z odpowiedziami Klient otrzymuje gotowy szkic z określeniem typu kampanii oraz rodzaju kierowania. Kolejnym krokiem jest analityka kampanii (połączenie z Google Analytics, Merchant Center, Google Moja Firma, weryfikacja konwersji, zliczanie zakupów/leadów kontaktowych). Cała reszta to działania optymalizacyjne.

Co daje reklama w Google i kiedy warto się na nią zdecydować?

Reklama Google Ads pozwala na dotarcie do potencjalnych Klientów na każdym z etapów decyzyjno-zakupowych, do których zalicza się: poszukiwanie informacji, porównywanie ofert konkurencji oraz nabycie produktu. Tę opcję powinna rozważyć każda firma rozpoczynająca działalność w Internecie w celu promocji marki i zwiększenia jej widoczności w wynikach organicznych (SEO). Reklama Google Ads sprawdzi się zarówno dla firm działających w obszarze e-commerce, jak i firm B2C czy B2B skoncentrowanych na pozyskiwaniu leadów kontaktowych.

 

 

Elementy optymalizacji kampanii Google Ads

Proces optymalizacji kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads, aby osiągać założone cele, potrzebują odpowiedniej optymalizacji. Składa się na nią szereg działań, które podejmujemy, starając się przechytrzyć roboty Google. Jest to proces długotrwały, który wymaga cierpliwości, umiejętności analitycznego myślenia oraz bycia na bieżąco z nowinkami z branży. 

Na proces optymalizacji kampanii Google Ads składają się:

  • zbieranie danych mające na celu budowanie zasięgu kampanii
  • testy A/B kierowania reklam na różnych URL docelowych
  • testy A/B różnych typów kampanii 
  • testy A/B słów kluczowych i copy reklamowego 
  • ustalenie optymalnych parametrów efektywnościowych.
Proces optymalizacji kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads to jednak nie tylko ciągłe testy, ale także implementacja wypracowanych rozwiązań. Należy zachować przy tym spokój i być niezwykle precyzyjnym. Specjaliści Alte Media wiedzą, jak dokonać niemożliwego, a potwierdzeniem tego są comiesięczne raporty z ciągle rosnącymi wynikami.

Proces optymalizacji kampanii Google Ads to także:
  • analiza danych w Google Analytics
  • tworzenie nowych grup odbiorców na potrzeby optymalizacji kierowania kampanii
  • analiza konwersji wspomaganych i modeli atrybucji.

Co możemy dla Ciebie jeszcze zrobić?

Social Media

Rozbuduj swoje reklamy w social media – zapoznaj się z naszą ofertą Facebook Ads.

Reklama w marketplace

Razem z nami promuj swoje produkty na Allegro i Amazon!

Razem z nami promuj swoje produkty na Allegro i Amazon!

Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci dodatkowo płatne możliwości – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.

Administrowanie

Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią witryny.

Audyt UX

Zwiększamy konwersję, tworząc stronę dostosowaną pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!

Copywriting

Przygotowujemy atrakcyjne treści, które naprawdę sprzedają! Zapytaj o bezpłatną wycenę oferty copywritingu. Tworzymy content na strony, sklepy i social media!

FAQ reklam Google Ads

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi – wszystko zależy od ustalonego celu i branży. Istotnymi czynnikami wpływającymi na czas oczekiwania są również: budżet, który chcemy przeznaczyć na kampanię, zasięgi oraz analizy danych wyjściowych. Liczba ruchu sprowadzonego do analizy musi być wystarczająca do wyciągania wniosków, co może wydłużyć cały proces. 

Reklama w Google sprawdzi się niemalże w każdej branży. Wyjątkami są firmy działające w przemyśle tytoniowym, konopnym oraz alkoholowym. Ograniczenia dotyczą również usług medycznych czy inwestycyjnych. 

Na starcie działań reklamowych ustalamy z Klientem mierniki, które będą mówić nam o skuteczności kampanii. Mogą to być np. docelowy ROAS, ERS lub koszt leada. 

Wszystko opiera się na porównaniu widoczności w wynikach Google dla fraz kluczowych. Niskie pozycje strony www Klienta w SERP-ie rekompensujemy poprzez zwiększenie widoczności w wynikach płatnych. Płatne kampanie pomagają również w informowaniu o aktualnych ofertach specjalnych bez potrzeby edytowania opisów stron.

Sprawdzamy skuteczność płatnych kampanii w porównaniu z widocznością konkurencji. Weryfikujemy również potencjały i frazy pozycjonowane przez rywali. Rekomendujemy budżety oraz kampanie sezonowe kierując się najnowszymi trendami Google.

Otrzymaj bezpłatną wycenę usług

Nie chcesz korzystać z formularza? Napisz do nas na email [email protected] lub zadzwoń +48 507 507 520

Marta

Konsultant sprzedaży

Katarzyna

Konsultant sprzedaży

    Email*

    Telefon*

    Osoba odpowiedzialna za kontakt*

    Adres strony internetowej

    Jeśli posiadasz aktualnie stronę, daj nam na nią spojrzeć ;)

    Wiadomość