Reklamy Google Ads

Reklamy Google Ads
Kampanie Google Ads to najszybszy i najskuteczniejszy sposób by dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów, bez ponoszenia zbędnych kosztów! Twoją Reklamę Google Ads wyświetlimy zainteresowanym użytkownikom na samej górze wyników wyszukiwania, a Ty zapłacisz jedynie za użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę www. Prościej się nie da!

Google Ads - jak możemy Ci pomóc?

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google, nasz zespół do Certyfikowani Specjaliści Google Ads z długoletnim doświadczeniem. Nasze usługi świadczymy w oparciu o normę ISO 9001:2015. Przygotujemy dla Ciebie ofertę poprowadzenia kampanii Google Ads, w której określimy budżet niezbędny na działania, strategię reklamową oraz przewidywane wyniki. Kampanię poprowadzi dedykowany Specjalista, z którym będziesz mieć bezpośredni kontakt. Kampania będzie pod stałym nadzorem, optymalizowana i raportowana podczas spotkań online z opiekunem. Pracujemy na naszych kontach lub kontach Klientów. Nie boimy się dawać dostępów do kont Klientom. Rozliczenia budżetów są w pełni transparentne.

Jak działa reklama Google Ads

Potencjalni klienci szukają Twoich usług i produktów w wyszukiwarce Google wpisując poszukiwane frazy – słowa kluczowe. Dzięki temu wiemy dokładnie czego poszukują i jeśli są to produkty lub usługi Twojej firmy to możemy precyzyjnie wyświetlić im reklamę. Reklama zachęca do skorzystania z usług lub odwiedzenia Twojej strony. Co ważne wyświetlenie reklamy potencjalnemu klientowi nic nie kosztuje. Kampanię Google Ads możemy praktycznie uruchomić od razu i nie czekać na osiągnięcie efektów miesiącami. Rozliczenie inwestycji też jest proste – dokładnie określamy budżet kampanii i wiemy ile użytkowników udało nam się pozyskać!

 

Poprowadzimy kampanię Google Ads dla Twojej firmy!



Sprawdź jak wygląda współpraca z nami

Reklama Google Ads daje bardzo dużo możliwości, dlatego też by w pełni wykorzystać jej potencjał skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia. Współpraca z nami jest prosta i opiera się na ścisłej współpracy i partnerskich relacjach. Cały proces wygląda następująco:

  • Analizujemy Twój biznes, potencjał reklamowy i grupę odbiorców
  • Sprawdzamy Twoją stronę www i sugerujmy obszary do poprawy
  • Przygotowujemy strategię i plan kampanii, sugerowany budżet i spodziewane efekty
  • Tworzymy dla Ciebie konto reklamowe, konfigurujemy je, przygotowujemy treści reklam do Twojej akceptacji
  • Uruchamiamy kampanię ciągle ją optymalizując by osiągnąć jak najlepsze efekty
  • Raportujemy wyniki, omawiamy je np. podczas spotkań online
Dlaczego kampania Google Ads z Alte Media?

Agencja marketingu internetowego Alte Media to kilkanaście lat doświadczeń w działaniach Google Ads i marketingu internetowym – sprawdź dlaczego warto z nami pracować:

  • Certyfikowany Partner Google – gwarancja standardów Google w realizacji kampanii reklamowych
  • Zespół certyfikowanych specjalistów, co roku odnawiających swoją certyfikację z reklamy Google
  • Praca w oparciu o wdrożone standardy ISO 9001:2015 jakości świadczonych usług
  • Laureat programu Google Elevator dla agencji z największym potencjałem wzrostu
  • Praca na kontach klienta, pełen dostęp i transparentność
  • Stałe raportowanie, spotkania online i dedykowany opiekun konta
  • Brak długotrwałych umów i zobowiązań

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?



Atrakcyjne bannery graficzne

Kreacje graficzne dla kampanii są po naszej stronie. Nasz zespół graficzny przygotuje bannery reklamowe, które przyciągną odbiorców.

Remarketing / retargeting

Dotrzemy do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją witrynę. Odzyskamy dla Ciebie utracone koszyki w sklepie internetowym.

Optymalizacja strony www

Nasz zespół programistów i webdeveloperów wyeliminuje wszystkie błędy na stronie www i przyspieszy jej działanie.

Analityka internetowa

Zainstalujemy i skonfigurujemy statystyki Google Analytics oraz Google Tag Managera oraz pomożemy właściwie interpretować te dane.

Konsultacje i doradztwo

Wspieramy naszych Klientów w obszarze Google Ads, pozycjonowania, social media oraz projektowania i utrzymania stron www.

Marketing 360

Skorzystaj z synergii usług pozycjonowania organicznego i wyników płatnych PPC kampanii Google Ads w ramach połączonych działań.

Najczęściej zadawane pytania

  • Ile trzeba czekać na efekty kampanii Google Ads?Kampanię Google Ads jesteśmy stanie uruchomić z dnia na dzień i od razu zacząć generować ruch na stronie lub sprzedaż usług. Uwzględnić należy jedynie czas potrzebny na ustalenie słów kluczowych kampanii i przygotowanie tekstów reklamowych, które akceptuje Klient przed uruchomieniem kampanii reklamowej.
  • Pracujecie na kontach Klientów?Dajemy tutaj klientowi pełną dowolność czy chce pracować na koncie reklamowym agencji czy też swoim własnym. Nie ograniczamy dostępu do konta. Budżety też mogą być zasilane przez agencję lub przez klienta bezpośrednio.
  • Czy każdy biznes można promować za pomocą Google Ads?Reklama w Google sprawdzi się niemalże w każdej branży. Wyjątkami są firmy działające w przemyśle tytoniowym, konopnym oraz alkoholowym. Ograniczenia dotyczą również usług medycznych czy rynków finansowych. Nasz zespół zawsze uwzględnia takie ograniczenia w kampaniach.
  • Jak mierzycie skuteczność działań kampanii Google Ads?Na starcie działań reklamowych ustalamy z Klientem mierniki, które będą mówić nam o skuteczności kampanii. Mogą to być np. docelowy ROAS, ERS lub koszt leada. działamy w oparciu o analitykę Google Analytics i raportowanie w ramach konta Google Ads

Otrzymaj bezpłatną wycenę usług

Nie chcesz korzystać z formularza? Napisz do nas na email [email protected] lub zadzwoń +48 507 507 520

Marta

Konsultant sprzedaży

Katarzyna

Konsultant sprzedaży

    Email*

    Telefon*

    Osoba odpowiedzialna za kontakt*

    Adres strony internetowej

    Jeśli posiadasz aktualnie stronę, daj nam na nią spojrzeć ;)

    Wiadomość




    Czym są kampanie Google Ads?

    Kampanie Google Ads to płatna forma reklamowania się w internecie. Rozliczane są poprzez płatność za kliknięcie, co oznacza, że samo wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje. Informacje o stronie lub sklepie mogą być umieszczane zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i w wybranych witrynach. Reklamy w Google przybierają różne formy, jednak najbardziej popularną są materiały audiowizualne, czyli wszelkiego rodzaju filmiki. Często zawierają również grafiki oraz warstwę tekstową tworząc reklamy dynamiczne.

    Reklama w Google – o czym należy pamiętać?

    Reklama w Google pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów na każdym z etapów decyzyjno-zakupowych, do których zalicza się: poszukiwanie informacji, porównywanie ofert konkurencji oraz nabycie produktu. Decydując się na reklamę Google, pierwszym krokiem, jaki należy wykonać, jest połączenie konta Google Ads z Google Analytics. Działanie to pozwoli na bieżąco monitorować skuteczność i wyniki prowadzonej kampanii. Niezwykle ważna jest również konfiguracja śledzenia konwersji, dzięki której będzie można sprawdzić jaką sprzedaż udało się wygenerować.

    Następnie należy dobrać typ kampanii do założonych celów. Reklamy, które najczęściej polecamy naszym Klientom to: YouTube Video Ads (pomijalne, niepomijalne), Search DSA oraz search kampania “generyczna” (frazy z dużym zasięgiem i niższym współczynnikiem konwersji budujące zasięg). Ciekawą opcją jest także kampania Performance Max (nowa inteligenta PLA) oparta na działaniu algorytmów samouczących się. Stanowi uzupełnienie kampanii w sieci wyszukiwania skupionej na słowach kluczowych z dostępem do zasobów Google z jednego miejsca.

    Kampania Google Ads nie powinna zawierać zbyt ogólnikowych fraz, które będą dużo kosztować i nie ma pewności czy przyniosą zamierzone efekty. Muszą być precyzyjne, dlatego dobrze jakby poza głównym członem zawierały w sobie nazwę marki lub produktu. Mogą to być również słowa kluczowe zorientowane na lokalizację biznesu lub rejon, w którym dana reklama ma być wyświetlana. W reklamie powinien znaleźć się też element CTA (ang. Call To Action), który zachęci odbiorców do kliknięcia i zapoznania się z jej treścią.

    Mając dopracowane powyższe kwestie, można skupić się na optymalizacji kampanii. Jest to proces, który polega na sprawdzeniu różnych rozwiązań, wybierając te, które najlepiej odpowiedzą potrzebom i oczekiwaniom Klienta.

    Na proces optymalizacji kampanii Google Ads składają się:

    • zbieranie danych mające na celu budowanie zasięgu
    • testy A/B kierowania reklam na różnych URL docelowych
    • testy A/B różnych typów reklam
    • testy A/B słów kluczowych i copy reklamowego
    • ustalenie optymalnych parametrów efektywnościowych.

    Ostatnim krokiem jest wypuszczenie kampanii i śledzenie wyników w Google Analytics. Na optymalizację składają się także prace związane z tworzeniem nowych grup odbiorców czy analiza konwersji wspomaganych i modeli atrybucji.

    Google remarketing – czym jest i jak go wykorzystać?

    Zgłębiając temat płatnych kampanii reklamowych, można się natknąć na termin Google remarketing. Jest to ponowne kierowanie reklam do klientów, którzy kiedyś odwiedzili daną stronę lub sklep internetowy. Głównym celem opisywanych działań jest zmotywowanie użytkowników do skorzystania z oferowanych usług lub zakupu produktów, na które wcześniej się nie zdecydowali. Wykorzystuje się do tego informacje pozyskane o kliencie przy pomocy plików cookie, czyli tzw. ciasteczek.

    Google remarketing warto stosować praktycznie w każdej branży, pamiętając o wyborze odpowiedniego typu i miejsca wyświetlania kampanii. Poza wzrostem sprzedaży podtrzymuje on długofalowe relacje z klientami i pomaga budować pozytywny obraz firmy w internecie. Pozwala także dość dokładnie mierzyć efekty prowadzonych działań, dzięki czemu możliwe jest uniknięcie błędów w planowaniu kampanii w przyszłości. Dla najlepszego efektu zaleca się, aby reklamy były widoczne dla użytkownika nie więcej niż 4 razy w tygodniu lub raz dziennie.

    Alte Media – najlepsza agencja Google Ads

    Alte Media to najlepsza agencja Google Ads w Polsce, co potwierdzają liczne opinie zadowolonych Klientów. Współpracę rozpoczynamy od estymacji potencjału oferty Klienta, aby następnie przejść do głębszego zrozumienia danej branży. Pomaga nam w tym brief, który zawiera listę pytań niezbędnych do rozpoczęcia działań reklamowych. Wysyłamy go do Klienta, a gdy otrzymamy odpowiedzi, zapoznajemy się z nimi i przygotowujemy strategię działań w postaci gotowego szkicu z określeniem typu kampanii oraz rodzaju kierowania. Kolejnymi krokami są analityka kampanii, czyli połączenie strony lub sklepu z Google Analytics, Merchant Center i Google Moja Firma, weryfikacja konwersji oraz zliczanie zakupów/leadów kontaktowych. Cała reszta to działania optymalizacyjne.

    Reklama Google sprawdzi się zarówno dla firm działających w obszarze e-commerce, jak i firm B2C czy B2B skoncentrowanych na pozyskiwaniu leadów kontaktowych. Wybierając Alte Media możesz mieć pewność, że otrzymasz najwyższą jakość realizacji usługi w konkurencyjnej cenie. Zadzwoń do nas lub napisz i poznaj szczegóły oferty.