Zmiany prawne - reklama usług i produktów dotyczących medycyny estetycznej
Nowy rok przyniósł wiele zmian w świecie marketingu i reklamy. Branża medycyny estetycznej nie może już w dowolny sposób promować swoich produktów i usług, a wszystko za sprawą nowych przepisów, które weszły w życie 1 stycznia 2023 roku. Dotyczą one...
czytaj dalej

Nowoczesny marketing internetowy
Pożegnaliśmy już czasy, w których korzystanie z jednej formy promocji wystarczyło do zdobycia przewagi konkurencyjnej w sieci. Większość właś...
Czytaj dalej
Zasady reklamowe Google AdWords coraz bardziej restrykcyjne!
Tworzenie reklam dla części produktów i usług od zawsze było częściowo ograniczone. Weryfikacji podlegają nie tylko treści reklam, ale również witryn...
Czytaj dalej
Kampanie AdWords i nieprawidłowe kliknięcia
System płatności Cost Per Click (CPC) jest świetnym rozwiązaniem – w końcu płacimy tylko za efekt! Jeżeli nasza reklama nie będzie interesowa...
Czytaj dalej