Google Merchant Center (GMC) istnieje od niedawna w Polsce. Dzięki tej ciekawej usłudze można zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez promowanie konkretnych produktów w wynikach wyszukiwania Google. Narzędzie GMC, dzięki integracji z bazą danych sklepu internetowego pozwala na sprawne przesyłanie informacje na temat produktów znajdujących się w ofercie sklepu do wyszukiwarki Google.
Dzięki wdrożeniu Google Merchant Center można udostępnić szczegółowe informacje dotyczące konkretnych produktów ze sklepu. Wyświetlają się one w wynikach wyszukiwania razem z opisem, cenami i zdjęciami umożliwiając szybką sprzedaż bezpośrednio ze strony wyników Google. Ta dodatkowa forma reklamy, potencjalnemu klientowi ułatwi poszukiwanie odpowiedniego towaru, ponieważ otrzyma istotne informacje spełniające jego oczekiwania, a oferta trafia do osób, które są nią zainteresowane. Rozwiązanie takie może przynieść zdecydowany wzrost sprzedaży promowanych produktów.
Oczywiście usługa ta może być dopełnieniem szeregu usług jakie oferujemy. Więcej informacji dotyczących GMC znajdziecie tutaj.