Informacje o SEO w Adwords

Od 22 sierpnia 2013r możemy na koncie Google AdWords śledzić ruch z SEO czyli popularnego pozycjonowania. Aby dane się pojawiły wymagane jest połącznienie konta Google AdWords z kontem Google Webmasters.


Nowy raport został stworzony by pomóc w analizowaniu oraz optymalizacji działań w wyszukiwarce Google. Wcześniej, większość raportów wyszukiwania pokazała ruch z płatnych i organicznych zapytań oddzielnie. Nowy raport płatnych oraz organicznych wyświetleń pozwoli Ci zobaczyć i porównać swoje wyniki dla zapytań, na tej samej stronie z wynikami wyświetlają się Twoje płatne jak i darmowe linki.

Wyniki SEO w AdWords

Oto kilka sposobów korzystania z raportu z płatnych i organicznych wyników do pomiaru i optymalizacji wyszukiwania:

  • Odkrywanie dodatkowych słów kluczowych.
    Użyj raportu aby odkryć potencjalne słowa kluczowe, które następnie możesz dodać do konta AdWords. Zwróć uwagę na zapytania, w których pojawiają się Twoje wyniki wyszukiwania organicznego bez towarzyszących reklam.
  • Optymalizacja zapytań na frazy będące na wysokiej pozycji.
    Użyj raportu aby poprawić swoją obecność w płatnych wynikach oraz monitorowania pozycji w wynikach organicznych.

Pierwsze kroki.
Aby zacząć, trzeba połączyć konto AdWords do konta Narzędzi dla webmasterów. Aby połączyć musisz być zweryfikowanym właścicielem witryny w Webmaster Tools lub uzyskać pozwolenia na dostęp przez zweryfikowanego właściciela. Nawet jeśli nie kupujesz reklamy, możesz skorzystać z funkcji na poziomie kwerendy sprawozdawczości organicznych dostępnych w tym raporcie.

Mamy nadzieję, że raport wyników organicznych oraz płatnych oszczędzi czas i pomoże zwiększyć skuteczność zarówno wyników organicznych jak i płatnych reklam.

08.08 2013 google partner

Hangout inaugurujący nowy program Google Partners

Czytaj dalej
03.07 2013 targi marketingowe

Search Marketing Day 2013

Czytaj dalej
14.06 2013 zespół Alte Media

CEE Agency Day 2013

Czytaj dalej

Masz pytania ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, chciałbyś uzyskać więcej informacji lub potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych - odezwij się do na

    Email*

    Telefon*

    Wiadomość