Audyt Google Ads – skuteczne kampanie Google Ads!

Myślisz, że Twoje kampanie Google Ads osiągają najlepsze możliwe wyniki oraz uzyskują maksymalne możliwości swojego potencjału reklamowego? Może wydaje Ci się, że obecna promocja w wyszukiwarce generuje zbyt wysokie wydatki, a przy mniejszym budżecie ma szansę uzyskać podobne lub lepsze rezultaty? Jeśli któraś z tych kwestii zastanawia Cię w kontekście Google Ads, koniecznie przeczytaj nasz wpis! Gwarantujemy, że dzięki niemu uzyskasz odpowiedź na najważniejsze pytania odnośnie kampanii w wyszukiwarce. Kluczem będzie AUDYT Google Ads!

Audyt Google Ads – co powinien zawierać?

Żeby kampania Google Ads przyniosła zysk Twojej firmie, trzeba ją nieustannie optymalizować. Tym właśnie zajmują się nasi specjaliści!

Próbowałeś własnych sił przy tworzeniu reklam? Ustawienie konta i zostawienie go samego sobie z początku mogło wydawać Ci się dobrym rozwiązaniem. Jednak zmiany, jakie wprowadzała konkurencja na swoich kontach Google Ads oraz stronach na pewno spowodowały spadek pozycji Twoich reklam, a tym samym przychodów firmy w postaci sprzedaży czy pozyskiwanych leadów. Mamy rację, prawda? 😉

Wiemy, jak uniknąć tak kosztownych dla Ciebie sytuacji. Przede wszystkim zleć nam audyt Google Ads oraz reklamę w wyszukiwarce. Dlaczego warto to zrobić? Czytaj dalej!

Co to jest Audyt Google Ads?

To specjalnie przygotowany dokument, lista wytycznych, która wskaże Ci miejsca w Twojej kampanii, które wymagają poprawy. Czy to tak istotne wiadomości? Oczywiście!

Przekazane informacje pomogą usprawnić Twoje konto reklamowe, ale także pozwolą nam zwiększyć zyski, jakie generuje firma właśnie dzięki reklamom Google Ads. Musisz wiedzieć, że kampanie w wyszukiwarce potrafią przynieść nawet 300% zysku w porównaniu do okresu bez prowadzonej kampanii lub źle zoptymalizowanych reklam.

Na rynku dostępnych jest wiele zautomatyzowanych narzędzi, które w oparciu o algorytmy mogą przeprowadzić audyt konta Google Ads. Brakuje im jednak odniesienia do celów jakie chcesz osiągnąć dzięki reklamie. Dlatego, żeby przeprowadzić skuteczny audyt potrzebna jest również wiedza na temat Twojego potencjalnego klienta. Poznanie jego celów, jakie wskaźniki skuteczności będą dla niego najlepsze.

Dzięki doświadczeniu specjalistów Alte Media dowiesz się, jakie będą preferencje przyszłego klienta. To pozwoli nam stworzyć dla Ciebie bardzo dokładny audyt!

Audyt Google Ads: Jakie obszary konta Google Ads powinny zostać sprawdzone?

  1. Ogólne ustawienia konta, czyli podpięte płatności, połączenie konta z innymi kontami takimi jak Google Analytics, Google Search Console, w przypadku ecommerce Google Merchant Center oraz YouTube w przypadku kampanii kierowanej na ten kanał. Ustawienie śledzenia konwersji, tagowania, listy remarketingowe.
  2. Ustawienie kampanii, a więc sprawdzenie konfiguracji poszczególnych kampanii pod kątem budżetów, stawek CPC, harmonogramów wyświetlania reklam, lokalizacji, dostosowania do urządzeń oraz kilka innych ważnych parametrów.
  3. Budowa struktury konta, to znaczy sprawdzenie, czy cele reklamowe dostosowane są do rodzajów prowadzonych kampanii. Sprawdzenie dopasowań słów kluczowych oraz możliwych wykluczeń. Grupowanie słów kluczowych do grup reklam.
  4. Teksty reklamowe, czyli ocenienie, czy wszystkie możliwe miejsca w tekstach reklamowych są prawidłowo uzupełnione. Sprawdzenie rozszerzeń reklam ich ilości i jakości. Ocena osiągniętych wyników przez poszczególne kreacje reklamowe.
  5. Osiągane wyniki kampanii, a więc konwersje, czyli ocena ich ilości, kosztu, współczynnika klikalności (CTR), jakości słów kluczowych, pozycji zajmowanej na tle konkurencji oraz jej analiza.
  6. Krótka analiza stron docelowych, to znaczy zweryfikowanie, czy posiadają wszystkie niezbędne elementy ułatwiające klientom zakupy lub nawiązania kontaktu z Twoją firmą, np. za pomocą telefonu lub formularza kontaktowego.

Prawdziwa praca rozpoczyna się jednak dopiero po otrzymaniu raportu z audytu Google Ads. Wdrożenie wszystkich wskazanych w audycie zmian pomoże osiągnąć Ci korzyści i zwiększyć zyski Twojej firmy.

Szukasz wsparcia w zakresie reklamy Google Ads? Dotychczasowa praca agencji, z którymi działałeś, nie przynosi oczekiwanych przez ciebie efektów? Potrzebujesz skutecznych działań w sieci? Jeśli chcesz rozwijać firmę w internecie, zleć nam #skuteczne kampanie Google Ads! Nasi specjaliści zoptymalizują je w tak, abyś osiągał jak najwyższe wskaźniki konwersji! 

28.01 2021 wyszukiwanie_google_altemedia

PR? Twoją opinie poprawi SEO wizerunkowe!

Czytaj dalej
22.12 2020 social media 2020

SOCIAL MEDIA 2020: podsumowanie roku innego...

Czytaj dalej
14.12 2020 google aktualizacja algorytmu alte media

GOOGLE: grudniowa aktualizacja algorytmu!

Czytaj dalej

Masz pytania ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, chciałbyś uzyskać więcej informacji lub potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych - odezwij się do na

    Email*

    Telefon*

    Wiadomość