Oferta
Kampanie Google Ads (AdWords)
Dzięki kampanii Google Ads (wcześniej Google AdWords) możesz wyświetlić reklamy swoich produktów i usług potencjalnym klientom w Internecie – zarówno w wyszukiwarce Google oraz na milionach stron sieci reklamowej Google Display Network.
Poprzez odpowiednio skonfigurowane kampanie reklamowe — dotrzesz skutecznie i szybko do potencjalnych klientów, zainteresowanych Twoją usługą.
Linki sponsorowane Google Ads (AdWords)

Typy kampanii:
Kampanie w sieci wyszukiwania
Kampanie w sieci reklamowej Google
Pozwalają na wzbudzenie zainteresowania Twoją ofertą poprzez wyświetlanie się na dopasowanych tematycznie portalach internetowych i blogach oraz jako reklama na Gmailu lub reklama na Youtube.
Kampanie remarketingowe
Przypominają odwiedzającym Twoją witrynę o usługach lub produktach, których na niej wyszukiwali i którymi byli zainteresowani. Skłania ich do ponownego wejścia na Twoją stronę i dokończenia transakcji.
Korzyści z reklamy Google Ads (AdWords)
Precyzyjność w kierowaniu reklam i wyborze celów kampanii
Łatwa kontrola kosztów i ustalanie maksymalnego budżetu
Ruch o wysokiej konwersji i sieć reklamowa o ogromnym zasięgu
Szybkie efekty działań kampanii i jasne zasady tworzenia
Możliwość dotarcia reklamy do serwisów Gmail czy YouTube
Reklama trafia bezpośrednio do osób zainteresowanych
Natychmiastowa widoczność Twojej reklamy w internecie
Możliwość odzyskania utraconego potencjalnego klienta (remarketing AdWords)
Gdzie wyświetla się Twoja reklama?
Jeśli użytkownik wpisze w Google frazy pasujące do Twoich słów kluczowych, wtedy odnośnik do Twojej strony zobaczy na:
telewizorach
komputerach
tabletach
smartfonach
Pamiętaj – płacisz tylko, gdy użytkownik kliknie w reklamę i wejdzie na Twoją stronę!

Rodzaje reklamy w Google AdWords:
Linki sponsorowane
Reklamy produktowe
Reklama w poczcie Gmail
Reklama YouTube
Reklama display
Remarketing
Ile to kosztuje?
Wszystko zależy od branży, jaką reprezentujemy i od tego, czy nasza konkurencja, też inwestuje w kampanie Google Ads. Należy także zastanowić się, jaki cel chcemy osiągnąć i do podjęcia jakiego działania, chcemy skłonić użytkownika. Warto mieć na uwadze, że poprawnie skonfigurowana i odpowiednio prowadzona kampania Ads (AdWords) zwiększy Twoją sprzedaż. Nie istnieje możliwość podania minimalnej bądź maksymalnej kwoty, którą powinno się przeznaczyć na osiągnięcie sukcesu w reklamach Google Ads (AdWords).
Budżet ustalimy po zapoznaniu się z branżą i jej konkurencyjnością oraz ustaleniem celów dla Twoich kampanii. Nie możemy więc podać szacowanego budżetu kampanii bez zapoznania się z reprezentowaną przez Ciebie branżą i obrania odpowiedniej strategii działania. Niezależnie od budżetu, który posiadasz, z pewnością zaproponujemy Ci właściwe rozwiązanie, które spełni Twoje potrzeby. Koniecznie nawiąż z nami kontakt i pozwól naszym specjalistom porozmawiać o właściwej reklamie Google Ads (AdWords) dla Twojego biznesu.

Co dla Ciebie zrobimy?
1 etap:
- Porozmawiamy o Twojej firmie, konkurencji i Twoich oczekiwaniach biznesowych
- Ustalimy jaka forma reklamy Google Ads będzie dla Ciebie najlepsza
- Przedstawimy nasze pomysły i zaproponujemy budżet oraz plan działania
2 etap:
- Wybieramy odpowiedni typ kampanii
- Tworzymy pasujące grupy reklam
- Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe
- Tworzymy chwytliwe teksty reklamowe
- Dobieramy najodpowiedniejsze stawki
3 etap:
- Prowadzimy efektywne kampanie reklamowe
- Monitorujemy konkurencję i zmiany w wynikach
- Optymalizujemy i modyfikujemy reklamy
- Nieustannie dobieramy i wykluczamy nowe słowa
- Pilnujemy, by kampanie były wydajne i efektywne
- Przedstawiamy comiesięczne raporty skuteczności

Kiedy pojawią się efekty kampanii Google Ads (Adwords)?
W przypadku tego rodzaju reklamy, wyniki otrzymujemy na bieżąco. Nie będziesz zmuszony czekać tygodniami i miesiącami na wyniki. Reklamy zaczynają się wyświetlać w momencie ustalonym przez nas — dosłownie kilka minut po uruchomieniu kampanii. W zależności od ustalonego budżetu i prognozowanej stawki za jedno wyświetlenie/kliknięcie, reklamy będą pokazywać się potencjalnym klientom, aż do momentu całkowitego wyczerpania budżetu. Efekty będą widoczne już w pierwszych dniach działania kampanii reklamowej.