Reklamy Mobilne – AdWords „Tylko połączenie”

Google AdWords coraz bardziej docenia potencjał urządzeń mobilnych. Bez względu na to, czy działamy lokalnie, na rynku krajowym, czy globalnie,  nasze reklamy muszą być przygotowane na internautów korzystających z komórek i tabletów. Trzeba pamiętać również o czasie! To on odgrywa główną rolę w decyzjach zakupowych współczesnego konsumenta. Reklamy AdWords typu „Tylko połączenie” wydają się być świetnym narzędziem pozyskania nowego klienta.

Już od dobrych kilku miesięcy docierają do nas ze wszystkich źródeł informacje o „roku mobile”, „królującym mobile e-commerce”, czy skracającym się czasie podejmowania decyzji zakupowej. Fakt jest też taki, że coraz częściej świat offline i online łączą swoją moc sprzedaży. Klient nie dokonuje transakcji już tylko w sieci lub tylko sklepie tradycyjnym. Często szuka najpierw informacji w Google i dopiero później dokonuje zakupu w realnym miejscu (ROPO). Jak podano na oficjalnym blogu Google AdWords, 70% osób korzystających z wyszukiwarek mobilnych wykonuje telefon do firmy bezpośrednio z wyników wyszukiwania – jest potencjał 🙂

Reklamy typu „tylko połączenie” 

Dlatego właśnie warto skorzystać z dedykowanych dla urządzeń mobilnych reklam Google AdWords. Zbudowane odpowiednio komunikaty „Tylko połączenie” pokażą się tylko internautom, którzy korzystają z urządzeń umożliwiających wykonanie połączenia telefonicznego. Jednym słowem, potencjalny klient klikając w reklamę będzie mógł od razu zadzwonić do firmy, która go interesuje. Co najważniejsze, kliknięcie za które poniesiemy koszt, zamieni się w realną rozmowę telefoniczną!

Po kliknięciu w drugą, zaznaczoną na czerwono reklamę, będziemy mogli od razu wykonać połączenie – niezależnie od miejsca kliknięcia!

reklama adwords

Szybciej przyciągniemy Klienta do siebie!

Specjalnie zbudowane reklamy zachęcają do konkretnego działania – połączenia telefonicznego.  Firma, z która możemy bezpośrednio porozmawiać wypada też bardziej wiarygodnie w oczach potencjalnego klienta. Dajemy w ten sposób sygnał, że ktoś jest po drugiej stronie i odpowie na nasze pytania! Nie wszyscy Klienci lubią wypełnianie formularzy kontaktowych. Niektórzy wolą zadzwonić. Dlatego reklamy „tylko połączenie” wydają się doskonałym sposobem na pozyskanie nowego klienta i zbudowanie stabilnego wizerunku firmowego. Nieocenioną rolę odgrywają one również w działalnościach lokalnych. W końcu szukając „na szybko” restauracji podczas lunchu chętniej zadzwonimy i zapytamy o wolne miejsce, niż wypełnimy formularz kontaktowy 🙂

25.02 2015 Bieg Urodzinowy Gdyni 2015

Bieg Urodzinowy Gdyni 2015

Czytaj dalej
13.02 2015 Analiza raportów Google Analytics

Analiza raportów Google Analytics kluczem do...

Czytaj dalej
23.01 2015 Witryny przyjazne urządzeniom mobilnym

Witryny przyjazne urządzeniom mobilnym

Czytaj dalej

Masz pytania ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, chciałbyś uzyskać więcej informacji lub potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych - odezwij się do na

    Email*

    Telefon*

    Wiadomość