Google AdWords coraz bardziej docenia potencjał urządzeń mobilnych. Bez względu na to, czy działamy lokalnie, na rynku krajowym, czy globalnie, nasze reklamy muszą być przygotowane na internautów korzystających z komórek i tabletów. Trzeba pamiętać również o czasie! To on odgrywa główną rolę w decyzjach zakupowych współczesnego konsumenta. Reklamy AdWords typu „Tylko połączenie” wydają się być świetnym narzędziem pozyskania nowego klienta.
Już od dobrych kilku miesięcy docierają do nas ze wszystkich źródeł informacje o „roku mobile”, „królującym mobile e-commerce”, czy skracającym się czasie podejmowania decyzji zakupowej. Fakt jest też taki, że coraz częściej świat offline i online łączą swoją moc sprzedaży. Klient nie dokonuje transakcji już tylko w sieci lub tylko sklepie tradycyjnym. Często szuka najpierw informacji w Google i dopiero później dokonuje zakupu w realnym miejscu (ROPO). Jak podano na oficjalnym blogu Google AdWords, 70% osób korzystających z wyszukiwarek mobilnych wykonuje telefon do firmy bezpośrednio z wyników wyszukiwania – jest potencjał 🙂
Reklamy typu „tylko połączenie”
Dlatego właśnie warto skorzystać z dedykowanych dla urządzeń mobilnych reklam Google AdWords. Zbudowane odpowiednio komunikaty „Tylko połączenie” pokażą się tylko internautom, którzy korzystają z urządzeń umożliwiających wykonanie połączenia telefonicznego. Jednym słowem, potencjalny klient klikając w reklamę będzie mógł od razu zadzwonić do firmy, która go interesuje. Co najważniejsze, kliknięcie za które poniesiemy koszt, zamieni się w realną rozmowę telefoniczną!
Po kliknięciu w drugą, zaznaczoną na czerwono reklamę, będziemy mogli od razu wykonać połączenie – niezależnie od miejsca kliknięcia!
Szybciej przyciągniemy Klienta do siebie!
Specjalnie zbudowane reklamy zachęcają do konkretnego działania – połączenia telefonicznego. Firma, z która możemy bezpośrednio porozmawiać wypada też bardziej wiarygodnie w oczach potencjalnego klienta. Dajemy w ten sposób sygnał, że ktoś jest po drugiej stronie i odpowie na nasze pytania! Nie wszyscy Klienci lubią wypełnianie formularzy kontaktowych. Niektórzy wolą zadzwonić. Dlatego reklamy „tylko połączenie” wydają się doskonałym sposobem na pozyskanie nowego klienta i zbudowanie stabilnego wizerunku firmowego. Nieocenioną rolę odgrywają one również w działalnościach lokalnych. W końcu szukając „na szybko” restauracji podczas lunchu chętniej zadzwonimy i zapytamy o wolne miejsce, niż wypełnimy formularz kontaktowy 🙂