Tworzenie list remarketingowych w Google Analytics

W ciągu najbliższych dni Google wprowadzi do Analytics nową opcję o fantastycznej funkcjonalności. Owa funkcjonalność to tworzenie bardzo spersonalizowanych list remarketingowych. Dzięki tym listą możesz kierować reklamę tylko do np. osób, które odwiedziły twoja witrynę określoną ilość razy, spędziły na niej określony czas oraz dodały do koszyka produkt lecz nie dokonały zamówienia. Taki sposób remarketingu znacznie zredukuje koszty ponownego pozyskania klienta.

Nowa funkcja jest aktualnie w w fazie Beta a dostęp jest ograniczony dla kont utworzonych dla USA oraz dla części kont Polskich.

Wymagania związane z tworzeniem list remarketingowych w Google Analytics.

    • Operację można wykonać tylko na koncie „Administrator”
    • Listy remarketingowe będą wymagały zmiany kodu śledzenia Analytics.

Cała zmiana jest bardzo prosta. Należy zmienić jedną linijkę kodu Analytics.
Kod:

[php]ga.src = (’https:’ == document.location.protocol ? 'https://ssl’ : 'http://www’) +
’.google-analytics.com/ga.js’;[/php]

zamieniamy na:

[php]ga.src = (’https:’ == document.location.protocol ? 'https://’ : 'http://’) +
'stats.g.doubleclick.net/dc.js’;[/php]

  • Utworzenie list remarketinchowych wymaga połączenia konta AdWords z Analytics

Poniżej podgląd funkcji.


07.09 2012 Kreator Map Google dostępny w Polsce

Kreator Map Google dostępny w Polsce

Czytaj dalej
31.08 2012 reakcje na Facebooku na urządzeniu mobilnym

Już niedługo pocztówka z Facebooka

Czytaj dalej
24.08 2012 szkolenie z adwords

Remarketing w AdWords

Czytaj dalej

Masz pytania ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, chciałbyś uzyskać więcej informacji lub potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych - odezwij się do na

    Email*

    Telefon*

    Wiadomość