Oferta
Remarketing i remarketing produktowy
To skuteczny sposób na przypomnienie Klientom Twojej oferty oraz osiągnięcie najlepszych efektów sprzedażowych i wizerunkowych Twoich usług!
Remarketing pozwala na odnalezienie użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę internetową, ale nie dokonali zakupu lub nie skontaktowali się z Tobą. Jak to działa? Przeglądając różne serwisy internetowe Klienci zobaczą reklamę konkretnych produktów, którymi byli zainteresowani.
Co zyskujesz z remarketingiem:
Ogromny zasięg Twojej promocji – Sieć Reklamowa Google to ponad 92% powierzchni reklamowej w internecie!
Niskie koszty kampanii – cały czas kontrolujesz stawki kampanii.
Właściwy kontekst – wybierasz konkretną tematykę stron, na których pojawią się Twoje banery.
Szybki zysk – remarketing skutecznie zachęca internautów do dokonania zakupu!
Precyzyjne kierowanie – reklamy dla użytkowników, którzy byli już zainteresowani Twoją ofertą.
Nieustanne wsparcie specjalistów – jesteś z nimi w stałym kontakcie.
Remarketing to element zintegrowanej kampanii AdWords!

Działanie remarketingu
Użytkownik, który porusza się po Twojej witrynie pozostawia po sobie ślad w postaci informacji zawartych w ciasteczkach. Nasze narzędzie zbiera te informacje. Dzięki temu w momencie, kiedy dany internauta odwiedza inne strony internetowe, wyświetlają się mu reklamy Twojej firmy. Wystarczy, że w nie kliknie, a zostanie przekierowany do podstrony z produktem lub informacjami z Twojej witryny.
Użyj remarketingu, żeby informować internautów o promocjach i usługach na Twojej stronie.
Określ, jakim użytkownikom będzie wyświetlać się reklama - np. tym, którzy spędzili min. 30 sekund na Twojej stronie.
Jak działa remarketing produktowy?
To w pełni automatyczny remarketing Twoich produktów, a także doskonałe rozwiązanie dla sklepów internetowych, które chcą odzyskać „porzucony koszyk” lub zaprezentować swoją ofertę zainteresowanym nią Klientom!

Reklamy banerowe wyświetlają się użytkownikom w całej Sieci Reklamowej Google. Każdy z nich widzi rzeczy, którymi był zainteresowany w Twoim sklepie internetowym. Po kliknięciu w reklamę internauta jest przenoszony na podstronę z produktem lub do koszyka zakupowego.