Oferta

Reklama Gmail

Jak często przeglądasz pocztę wirtualną? Bardzo często! Twoi potencjalni Klienci też to robią – dlatego wykorzystaj Gmail, by zacząć więcej sprzedawać!

Zwiększ sprzedaż i wzmocnij wizerunek Twojej marki wśród potencjalnych nabywców. Reklama Gmail pozwala dotrzeć do użytkowników poczty, gdy przeglądają swoje e-maile.

Masz atrakcyjniejszą ofertę niż Twoja konkurencja?

Chcesz wyróżnić się spośród innych marek?

Nie zastanawiaj się – pomożemy Ci zdobyć nowych klientów!

Co wyróżnia reklamę Gmail?

Twoja promocja trafia do zainteresowanych osób, a nie plików cookie!

Otrzymujesz dokładną analizę danych, czyli wszystkie informacje o interakcji z kampanią.

Reklama trafia do milionów użytkowników, a Ty zyskujesz jej ogromny zasięg!

Określasz dokładną grupę docelową, która widzi Twoje reklamy.

Docierasz do osób prywatnych i pracowników firm z różnych branż.

Ekonomiczny model płatności sprawia, że płacisz tylko raz za jednego użytkownika.

Jak wybieramy odbiorcę?

Analizujemy i bierzemy pod uwagę:

szczegółową historię zakupów użytkownika

branże, które go interesują

słowa kluczowe użyte w treści maila

wiek i płeć użytkownika

domenę, z której otrzymuje wiadomości

lokalizację oraz język

Jak wygląda reklama?

Użytkownik urządzenia mobilnego lub komputera najpierw widzi zwiastun reklamy w karcie Oferty. Na komputerach pojawi się on także na podstronie wiadomości.

Po kliknięciu w zwiastun internauta przekierowywany jest do specjalnie zaprojektowanej treści reklamy. Znajdą się w niej informacje o firmie i promocjach, materiał wideo, formularz kontaktowy lub konkretne produkty.

Gmail Sponsored Promotions

Reklama Sponsorowana Gmail jest nowością na polskim rynku reklamowym. Jako jedna z niewielu agencji możemy zaproponować jej prowadzenie.

Przed uruchomieniem każdej kampanii wykonujemy wcześniejszą weryfikację, czy Twoja strona może być promowana za pomocą tego narzędzia – istnieją pewne ograniczenia, o których opowiemy Ci podczas rozmowy.

Rozpocznij reklamę w Gmail!

Chcesz reklamować się w serwisie webmail? Poznaj siłę reklamy Gmail!