Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych w Google nie jest utożsamiane ze sponsorowaną reklamą. Odbiorca traktuje je jako wynik naturalny – organiczny.

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który pozwoli na wyświetlenie strony www na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych przy wpisaniu konkretnego słowa kluczowego. Dzięki usłudze pozycjonowania stron Twoja witryna internetowa nie zginie w gąszczu informacji, a potencjalni Klienci w szybki i prosty sposób odnajdą ją w wyszukiwarce!

Co otrzymujesz w ofercie?

Wspólne działania rozpoczniemy od rozmowy z naszym doradcą klienta. Dzięki niej uda się wypracować skuteczną strategię, która pozwoli na zdobycie jak najlepszej pozycji w przeglądarkach.

Pakiet Start Pakiet Pro
Pozycjonowanie słów kluczowych bez limitu! bez limitu! bez limitu!
Monitorowane frazy Do 30 do 70 do 150
Analiza widoczności strony
Monitoring strony
Analiza konkurencji Wyniki TOP10 wyniki TOP10 i TOP20
Wytyczne optymalizacji strony pod kątem SEO
Audyt techniczny pod kątem SEO (kompleksowy plik PDF z analizą i opisem błędów na stronie)
Optymalizacja szybkości ładowania strony do 2 godzin do 4 godzin
Zamów Zamów Zamów

Ile trwa pozycjonowanie strony www?

To jedno z najczęstszych pytań klientów. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym i wymagającym intensywnej pracy, dlatego mierzalne efekty zauważalne są dopiero po czasie. Wynika to również ze złożoności samego procesu – nigdy nie traktuje się go jako jednorazowego działania. Jednak trzeba pamiętać, że skutkuje ono zdobyciem nowych i potencjalnych klientów, zwiększeniem konwersji i rozpoznawalności witryny. Dodatkowo trzeba pamiętać, ze utrzymanie wypracowanej pozycji możliwe jest tylko dzięki dalszym pracom specjalistów.

Jak przebiega proces współpracy?

Pierwszym krokiem jest przygotowanie umowy i planu działania oraz dobór proponowanych słów kluczowych. Po formalnym rozpoczęciu współpracy, następuje przeprowadzenie audytu SEO, którego zalecenia trzeba niezwłocznie wprowadzić w serwisie. Dzięki zastosowaniu zmian na witrynie można rozpocząć długofalowe działania nad pozycjonowaniem, którego celem będzie jak najlepsza pozycja w przeglądarkach.

Co możemy dla Ciebie jeszcze zrobić?

Bezpieczeństwo

Dbamy o bezpieczeństwo Twojej strony. Sprawdzamy aktualność środowiska, motywu czy wtyczek! Za dodatkową opłatą wprowadzimy także wszelkie potrzebne aktualizacje.

Refresh

Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci dodatkowo płatne możliwości – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.

Copywriting

Przygotowujemy atrakcyjne treści, które naprawdę sprzedają! Zapytaj o bezpłatną wycenę oferty copywritingu na wszystkie podstrony – nie tylko te pozycjonowane.

Administrowanie

Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią strony (usługa spoza pakietu SEO).

Audyt UX

Zwiększamy konwersję, tworząc stronę dostosowaną pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!

Pakiet obejmuje:

Opcje dodatkowe:

Sprawdzenie aktualność środowiska, motywu czy wtyczek Wprowadzenie wszelkich potrzebnych aktualizacji
Informowanie o nagłych awariach Administrowanie i serwisowanie strony
Zaproponowanie rozwiązań, z których korzysta konkurencja Odświeżenie layoutu i wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań
Wskazanie najistotniejszych trudności, na jakie napotyka
na stronie użytkownik
Przeprowadzenie kompleksowy audyt użyteczności strony,
stworzenie prototypowe makiety, wprowadzenie wypracowanych
rozwiązań na stronę
Przygotowanie treści na pozycjonowane podstrony

Przygotowanie treści na wszystkie podstrony

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron – inaczej SEO – to proces, który będzie wymagał odpowiedniego przygotowania Twojej witryny i dobrania idealnej strategii z zakresu optymalizacji, tworzenia treści i linkowania. Zadbamy o to, aby Twoja strona pojawiała się na czołowych pozycjach w TOP 10 Google na wybrane słowa kluczowe. Jednocześnie dzięki współpracy z nami będziesz pozyskiwał coraz więcej klientów z bezpłatnych wyników wyszukiwania.


Pozycjonowanie Twojej strony, a dobór słów kluczowych?

Wybór właściwych fraz, na które pozycjonowana będzie Twoja witryna to jeden z najważniejszych elementów wpływających na jej lepsza pozycję w przeglądarkach. Właśnie dlatego trzeba wybrać właściwe słowa kluczowe! Od czego będą one zależały? Głównie od popularnych wyszukiwań użytkowników – co nasi specjaliści sprawdzają w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google – oraz Twojej branży, oferty, a nawet konkurencji!

Jeżeli zależy Ci na kierowaniu ruchu na Twój serwis, powinieneś skorzystać z pomocy Alte Media. Nasze doświadczenie pozwoli na dobranie odpowiednich fraz, które są wpisywane przez potencjalnych klientów. Zadbamy również o to, aby zweryfikować wszelkie możliwe warianty słów kluczowych mających szanse przyciągnąć nowych użytkowników.

Sprawimy, aby dobrane hasła wyszukiwania nie były zbyt ogólne – nie chcemy przecież, żebyś marnował budżet i czas na działania, które nie przyniosą oczekiwanych efektów. W naszej pracy nad pozycjonowaniem nie bazujemy na znikomym odsetku możliwych konwersji. Oczekujemy realnych efektów pozwalających na rozwój twojej działalności w Internecie!

Oczywiście wystrzegamy się także zbyt ogólnych słów kluczowych. Dlatego możesz mieć pewność, iż zaproponowane Ci frazy będą na tyle precyzyjne, że ich wykorzystanie da dużą szansę na konwersję.

Pozycjonowanie on-site,
czyli co znajdziesz w audycie SEO

1. Elementy technicznej optymalizacji:

Weryfikacja Twojej witryny jest niezbędna w procesie wprowadzania zmian na stronie. Dlatego w audycie wskażemy błędy, związane z ważnymi aspektami funkcjonowania serwisu. Dodatkowo wystosujemy odpowiednie zalecenia odnośnie optymalizacji.

Co zawrzemy w audycie na tym etapie?

  • wytyczne dotyczące właściwego rozmieszczenia fraz kluczowych w treściach na
    konkretnych podstronach oraz na całej witrynie,
  • uwagi odnośnie zastosowania metatagów, zwłaszcza title i description,
  • wskazówki co do zachowania odpowiedniej struktury nagłówków H1 do H6,
  • rady odnośnie linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego,
  • zbadanie poprawności kodu HTML strony,
  • analizę prędkości wczytywania się serwisu na wszystkich urządzeniach – zwłaszcza mobilnych,
  • wytyczne odnośnie wdrożenia certyfikatu SSL oraz protokołu HTTPS, wpływających na
    bezpieczeństwo strony i użytkowników.

2. Elementy optymalizacji treści:

Właściwie stworzone teksty mogą w realny sposób wpłynąć na pozyskiwanie nowych Klientów oraz wyższą pozycję witryny w wyszukiwarkach. Jednak musza one być oryginalne, przyciągające, a przede wszystkim zoptymalizowane pod kątem SEO. Tylko wtedy staną się one przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów przeglądarek.

Właśnie dlatego przeanalizujemy dla Ciebie:

  • objętość tekstów zamieszczonych na Twoim serwisie,
  • unikatowość treści,
  • nasycenie ich pozycjonowanymi słowami kluczowymi,
  • rady odnośnie linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego,
  • jakość tekstów,
  • czy użytkownicy zyskują dzięki nim odpowiednie informacje.

Najczęściej zadawane pytania

Pytasz o to, kiedy będą widoczne wyniki
Pytasz o to, jakie słowa kluczowe powinieneś wybrać
Pytasz o to, czy wdrożymy uwagi zawarte w audycie SEO
Pytasz o to, jak zmierzyć efekty działań specjalistów SEO
Pytasz o to, ile zajmie nam przygotowanie oferty

Chcesz poprawić widoczność
Twojej firmy w Google?

Pomożemy Ci prześcignąć konkurencję!