Jak działa pozycjonowanie stron?
Bez płatnych reklam Twoja strona internetowa nie przynosi Ci żadnych zysków? Wraz z wyłączeniem kampanii przestajesz zdobywać nowych klientów, a stali nabywcy rzadziej wracają? Pozwól się znaleźć w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google!
- Dobierzemy dla Twojej strony najlepsze, najczęściej wpisywane słowa kluczowe.
- Zoptymalizujemy Twoją stronę właśnie pod te przynoszące konwertujący ruch na stronie frazy.
- Twoja strona zacznie pojawiać się wyżej od konkurencji potencjalnym klientom, którzy wpisali te słowa.
Co zyskujesz dzięki pozycjonowaniu?
Pozycjonowanie pozwoli na wyświetlenie Twojej strony internetowej na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki pozycjonowaniu klienci w prosty sposób trafią na Twoją stronę internetową!
- Zwiększony, konwertujący ruch
- Większą ilość nowych, potencjalnych klientów
- Powracanie stałych nabywców
- Wyprzedzenie konkurencji
- Lepszą widoczność strony
Wypozycjonujemy Twoją stronę www na kluczowe frazy!
- Dbamy o bezpieczeństwo Twojej strony.
- Sprawdzamy aktualność środowiska, motywu czy wtyczek! W ramach opcji dodatkowych wprowadzimy także wszelkie potrzebne aktualizacje.
- Przygotowujemy atrakcyjne treści, które naprawdę sprzedają! Zapytaj o bezpłatną wycenę oferty copywritingu na wszystkie podstrony – nie tylko te pozycjonowane.
- Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią strony (usługa spoza pakietu SEO).
- Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci opcjonalną opiekę programistyczną – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.
- Zwiększamy konwersję, tworząc strony dostosowane pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Reklamy
Rozbuduj swoje reklamy w Google i social media – zapoznaj się z naszą ofertą Google Ads i Facebook Ads.
Audyt UX
Zwiększamy konwersję, tworząc stronę dostosowaną pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!
Administrowanie
Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią witryny.
Refresh
Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci dodatkowo płatne możliwości – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.
Copywriting
Przygotowujemy atrakcyjne treści, które naprawdę sprzedają! Zapytaj o bezpłatną wycenę oferty copywritingu. Tworzymy content na strony, sklepy i social media!
Otrzymaj bezpłatną wycenę usług
Nie chcesz korzystać z formularza? Napisz do nas na email [email protected] lub zadzwoń +48 507 507 520
Marta
Konsultant sprzedaży
Katarzyna
Konsultant sprzedaży
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych to optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek mająca na celu poprawę ich widoczności w sieci. Dzięki podjęciu szeregu działań takich jak uzupełnienie strony o treści oparte na słowach kluczowych czy link building jesteśmy w stanie usytuować witrynę na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce. Nie mniej ważne są regularne prace techniczne, które również wpisują się w pozycjonowanie stron. Firma bez aktualizacji kodu strony nie mogłaby utrzymać się na wysokiej pozycji w rankingu TOP 10 Google. Plasując się poniżej tego pułapu, postrzegana byłaby przez użytkowników jako niegodna zaufania.
Chcąc lepiej zrozumieć pozycjonowanie stron, trzeba poznać definicję organicznych wyników wyszukiwania. Nazywa się je również wynikami naturalnymi lub bezpłatnymi, ponieważ nie pochodzą z reklam, za które pobierany jest abonament. Są to linki do stron internetowych, które algorytm uznaje za wartościowe dla użytkowników. Wpływ na ocenę ma wiele czynników, jednak jednym z głównych są odpowiednio dobrane frazy kluczowe, które umieszcza się w nagłówkach, a następnie powtarza w akapitach. Pozwalają one przypisać stronę do konkretnej tematyki, a następnie wyróżnić ją na tle innych zwiększając tym samym zasięgi.
Jak działa pozycjonowanie stron Google?
Działanie pozycjonowania stron Google najlepiej wyjaśnić na przykładzie. Wpisując w wyszukiwarkę hasło “jakościowy catering” na samej górze listy wyświetlą się strony, które poprawnie użyły danej frazy i zadbały o wartość merytoryczną treści. Roboty Google skrupulatnie analizują wszystkie zapytania, a następnie dzielą się z użytkownikami adresami stron, które najlepiej im odpowiadają. W rzeczywistości witryny wyświetlane jako pierwsze wcale nie muszą oferować produktów najwyższej jakości – jeśli mają do nich odpowiednio dobrane frazy, właśnie za takie będą uchodzić.
Słowa kluczowe do pozycjonowania strony w internecie dobiera się przy pomocy dedykowanych ku temu narzędzi, które określają ich popularność, konkurencyjność czy słowa komplementarne (pokrewne). Ważne, aby tekst zawierający dane słowa kluczowe był jak najbardziej naturalny i przydatny użytkownikowi. Do lamusa przechodzą sztuczne teksty, które nie wnoszą żadnej wartości i są pisane stricte pod roboty Google. Dlatego współczesne teksty SEO nie powinny być najeżone słowami kluczowymi w każdym zdaniu, a wykorzystywane z umiarkowanym nasyceniem wraz z innymi frazami pobocznymi, które sprawiają, że dany temat będzie kompleksowo opisany.
Pozycjonowanie w internecie – dlaczego warto?
Pozycjonowanie w internecie jest obecnie fundamentem, na którym można budować rozpoznawalność marki. Pozwala dotrzeć do nowych klientów oraz przypomnieć o sobie starym poprzez lepszą widoczność strony. Niesie za sobą również korzyści finansowe wynikające ze zwiększonego ruchu w witrynie. W przeciwieństwie do płatnych kampanii SEO działa długofalowo, generując znaczne oszczędności. Pozycjonowanie w internecie oparte na organicznych wynikach wyszukiwania jest też świetnym miernikiem wypracowanych godzin specjalistów, które przekładają się na efekty.
Pozycjonowanie – strony internetowe, które widać lokalnie
Pozycjonowanie lokalne to nic innego jak ogół działań mających na celu wypromowanie witryny w danym regionie. Używa się do tego fraz, które zawierają w sobie nazwę miejscowości lub jednostki terytorialnej np. “catering Trójmiasto”. Algorytm Google widząc je, jest w stanie lepiej dopasować wyniki wyszukiwania do konkretnego zapytania. Dlaczego jest to tak ważne jeśli chodzi o pozycjonowanie? Strony internetowe przeważnie nie chcą się promować wyłącznie w obrębie swojej miejscowości. Wyszukiwarka pobiera jednak dane lokalizacyjne użytkowników, pokazując im ograniczone wyniki wyszukiwania. Stosując pozycjonowanie lokalne, problem ten można w szybki sposób rozwiązać, wyświetlając swój biznes w wybranych przez siebie miejscach.
Pozycjonowanie – oferta Alte Media
Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie sprawdzi się w przypadku Twojej strony? Zapewniamy Cię, że tak, ponieważ wielkość biznesu i kapitał finansowy nie mają tutaj żadnego znaczenia. Decydując się na pozycjonowanie, oferta, którą posiadasz na stronie w ciągu kilku miesięcy stanie się lepiej widoczna dla robotów Google, a co za tym idzie dla użytkowników. Zyskasz również zaufanie klientów, którzy chętnie będą do Ciebie wracać.
Współpracując z Alte Media szybko osiągniesz historyczne wyniki sprzedaży i ograniczysz koszty pozyskiwania nowych klientów. Zaobserwujesz też wzrost zainteresowania marką, co jest naturalną konsekwencją, jaką niesie za sobą pozycjonowanie stron. Oferty opisane przy użyciu słów kluczowych będą przynosić wyniki również długo po zakończeniu współpracy, ponieważ Google tak szybko o nich nie zapomni. Jeśli natomiast zdecydujesz się na przedłużenie umowy, rozbudujemy stworzone treści o nowe frazy, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła konkurować z największymi graczami na rynku.
Alte Media to sprawdzony partner w dążeniu do lepszej widoczności strony w internecie. Zadzwoń do nas lub napisz i przekonaj się, czym jest profesjonalne pozycjonowanie stron.