Oferta
Nasze działania na Facebooku
Jakie kreacje będziemy tworzyć na Twoim Fanpage? Przekonaj się, przeglądając przykładowe posty! Dzięki nim zyskasz aktywnych fanów na Facebooku oraz zwiększysz ruch na Twojej stronie.

#KARUZELA
Jeśli prowadzisz działalność opartą na sprzedaży większej ilości produktów, to na Twoim fanpage nie zabraknie formatu #KARUZELA.
Nie tworzymy nudnych karuzel! Dzięki temu kreacje z wykorzystaniem produktów są przyciągające.
Piszemy też treści, które zachęcają fanów do interakcji – zwłaszcza atrakcyjne nagłówki.
Prezentujemy ofertę bezpośrednio z katalogu produktów, które znajdują się na Twojej stronie!
#WIDEO i #SLIDESHOW
Formatami, który świetnie sprawdzają się do prezentacji wnętrz, a także pozwalają nam na stworzenie narracji na temat produktu i usługi są #WIDEO i #SLIDESHOW.
Tworzymy mini-historie, które angażują uwagę odbiorców i pozwalają zapamiętać Twój produkt!
Pokazujemy Twoje usługi od jak najlepszej strony – z bliska oraz w ciekawy sposób.
Pozwalamy Ci zaistnieć w sieci dzięki formatowi, który zyskuje najlepszy zasięg, czyli dociera do bardzo wielu internautów.
#GRAFIKA
#GRAFIKA to format, który sprawdzi się w przypadku każdej branży – o ile jest pomysłowo i estetycznie wykonana!
Pokazujemy Twój produkt osadzony w odpowiednim tle, które pokazuje kontekst jego użycia.
Przyciągamy nowych odbiorców, którym zwyczajnie podobają się treści zamieszczanie na Twoim Fanpage.
Rozbudzamy potrzebę posiadania Twoich produktów dzięki przyciągającym hasłom i zdjęciom (możemy nawet wykonać dla Ciebie profesjonalną sesję zdjęciową!).
#PODGLĄD_LINKU
Jednym z formatów, które zapewniają przejścia na stronę zdecydowanie jest #PODGLĄD_LINKU, a więc grafika, która przekierowuje na witrynę po kliknięciu w nią.
Zachęcamy do odwiedzenia sklepu czy serwisu, do którego wejść można poprzez fotografię.
Komunikujemy, czego Klient może spodziewać się po przejściu na podstronę z ofertą, o której piszemy w poście.
Ułatwiamy użytkownikowi reakcję na tekst i grafikę, które skłoniły go do zapoznania się z materiałem na fanpage.
#ZDJĘCIE_W_TLE
Jak powinno wyglądać #ZDJĘCIE_W_TLE? Być przyciągające, atrakcyjne dla oka, zwracać uwagę na profil działalności firmy oraz… być dostosowane do sposobu wyświetlanie się na smartfonach.