W dniu dzisiejszym odbył się Hangout dotyczący inauguracji nowego programu Google Partners. Od 31 lipca program ten jest już w pełni dostępny w Polsce. Jesteśmy 2 krajem na świecie, a pierwszym w Europie, dla którego został on włączony. O certyfikat Partnera Google będą mogły się ubiegać agencje marketingowe dostarczające najwyższej jakości usługi.
Hangout został podzielony na 2 części:
Pierwsza z nich dotyczyła ogólnych informacji o nowym programie Google Partners i jest prowadzona przez Agnieszkę Tomalak (Product Marketing Manager), która jest w Google odpowiedzialna za programy marketingowe dla agencji. W tej części dowiedzieliśmy się o:
- aktualnej strategii wsparcia Google dla agencji i specjalistów e‑marketingu,
- programie Google Partners,
- najważniejszej wspólnej wartości dla agencji i reklamodawców – jakości,
- statusie Partnera Google.
W drugiej części hangout’u usłyszeliśmy Aleksandrę Kosowską (Agency Account Strategist) oraz Przemysława Modrzewskiego (Senior Analytical Lead). Opowiedzieli oni o kryteriach jakie należy spełnić, by otrzymać status Partnera Google oraz o istocie jakości prowadzonych przez Nas kampanii, by były one bardziej efektywniejsze.
Realacje video możecie zobaczyć tutaj, a teraz serdecznie zapraszamy na nasz profil Google Partners.