Wczoraj mieliśmy przyjemność uczestniczyć w konferencji Google Partners Serock 2014, która zgromadziła śmietankę agencji partnerskich Google w Polsce. Celem spotkania było omówienie wyzwań i możliwości branży SEM w nadchodzącym 2015 roku. Na konferencję zostali zaproszeni ciekawi goście z czołowych, także zagranicznych agencji marketingu internetowego. Prelegenci przybyli m.in. ze Szwecji, Holandii i USA. Podzielili się historiami sukcesów swoich firm w ramach współpracy z Google.
Podczas spotkania zaprezentowali się nie tylko agencyjni praktycy, także ludzie nauki (Cezary Wójcik Profesor PAN i SGH, Dyrektor Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN), właściciele biznesów internetowych (Marcin Beme Szef i założyciel Audioteka.pl), sportowców (Krzysztof Hołowczyc) i osoby odpowiedzialne za realizację ciekawych i ambitnych projektów (Bogusław Leśnodorski Prezes Zarządu Legii Warszawa S.A.).
Konferencja była okazją do wymiany doświadczeń, nie tylko branży samej SEO/SEM, ale także z zakresu zarządzania, przywództwa i motywacji do osiągania sukcesów w marketingu internetowym. Wiedzę wyniesioną z tej konferencji wdrażamy już teraz w ramach współpracy z naszymi Klientami 🙂
Czekamy także na kolejne spotkania Google Partners – dopiero jednak w przyszłym roku.