Tworzenie list remarketingowych w Google Analytics

W ciągu najbliższych dni Google wprowadzi do Analytics nową opcję o fantastycznej funkcjonalności. Owa funkcjonalność to tworzenie bardzo spersonalizowanych list remarketingowych. Dzięki tym listą możesz kierować reklamę tylko do np. osób, które odwiedziły twoja witrynę określoną ilość razy, spędziły na niej określony czas oraz dodały do koszyka produkt lecz nie dokonały zamówienia. Taki sposób remarketingu znacznie zredukuje koszty ponownego pozyskania klienta.

Nowa funkcja jest aktualnie w w fazie Beta a dostęp jest ograniczony dla kont utworzonych dla USA oraz dla części kont Polskich.

Wymagania związane z tworzeniem list remarketingowych w Google Analytics.

    • Operację można wykonać tylko na koncie „Administrator”
    • Listy remarketingowe będą wymagały zmiany kodu śledzenia Analytics.

Cała zmiana jest bardzo prosta. Należy zmienić jedną linijkę kodu Analytics.
Kod:

[php]ga.src = (’https:’ == document.location.protocol ? 'https://ssl’ : 'http://www’) +
’.google-analytics.com/ga.js’;[/php]

zamieniamy na:

[php]ga.src = (’https:’ == document.location.protocol ? 'https://’ : 'http://’) +
'stats.g.doubleclick.net/dc.js’;[/php]

  • Utworzenie list remarketinchowych wymaga połączenia konta AdWords z Analytics

Poniżej podgląd funkcji.


Skontaktuj się z nami



    Lukasz
    Autor

    One reply on “Tworzenie list remarketingowych w Google Analytics”

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    07.09 2012 Close up of traveler female hand holding her phone with navigation

    Kreator Map Google dostępny w Polsce

    Czytaj dalej →
    07.09 2012 Close up of traveler female hand holding her phone with navigation

    Kreator Map Google dostępny w Polsce

    Czytaj dalej →
    07.09 2012 Close up of traveler female hand holding her phone with navigation

    Kreator Map Google dostępny w Polsce

    Czytaj dalej →

    Skontaktuj się z nami
    i uzyskaj darmową wycenę!

    Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski.