AUDYT UX STALOWA WOLA
Czy wiesz, co tak naprawdę Twoi klienci myślą o Twoim sklepie internetowym? Jeśli nie, może warto to sprawdzić i wyeliminować błędy, które powodują utratę potencjalnych odbiorców. Aby osiągnąć sukces, ważna jest intuicyjność i łatwość w nawigacji – klienci nie powinni mieć problemów ze znalezieniem tego czego szukają. Dzięki optymalizacji strony, możesz być pewien, że twój sklep internetowy będzie cieszył się zadowoleniem klientów i tym samym, zwiększysz swoje szanse na sukces.
Czym jest audyt UX?
Audyt UX (User Experience) to proces, który pozwala na ocenę jakości interakcji użytkowników z danym produktem lub usługą. Celem audytu jest zidentyfikowanie elementów, które wpływają na poziom satysfakcji użytkownika i wskazanie obszarów, w których można je poprawić. W trakcie audytu UX eksperci analizują m.in. układ strony, nawigację, łatwość korzystania z aplikacji czy responsywność strony. Dzięki temu procesowi możliwe jest dostosowanie produktu do potrzeb i oczekiwań użytkowników, co może przyczynić się do poprawy wyników biznesowych firmy. Audyt UX to kluczowy element projektowania zorientowanego na użytkownika, który pomaga w tworzeniu produktów, które wzbudzą zainteresowanie użytkowników i będą dobrze działać.
Nasze doświadczenie to szansa dla Twojego biznesu!
Rekomendacje zmian zawarte w audycie nie są przypadkowe! Wszystkie propozycje dostosowujemy do potrzeb i wymagań Twoich obecnych oraz przyszłych klientów!Rekomendacje zmian zawarte w audycie nie są przypadkowe! Wszystkie propozycje dostosowujemy do potrzeb i wymagań Twoich obecnych oraz przyszłych klientów!
Raport z audytu zawiera:
- wskazanie istotnych błędów – wyraźne podkreślenie krytycznych (uniemożliwiających klientom zakup produktów!)
- jasno oznaczone miejsca bólu klienta – elementy na sklepie, które sprawiają, że użytkownik woli skorzystać z usług Twojej konkurencji
- badanie intuicyjności nawigacji – sprawdzenie miejsc na sklepie, gdzie odwiedzający gubią się lub nie wiedzą, jak zakupić produkty
- analizę treści – weryfikację, czy teksty zamieszczone na sklepie naprawdę są skuteczne w pozyskiwaniu klientów
- badanie oparte o usystematyzowaną procedurę – w ramach naszej podstawowej listy sprawdzamy 500 punktów kontrolnych!
- listę konkretnych wytycznych – wskazówki dostosowane indywidualnie do Twojego sklepu i grupy docelowej
- konsultacje ze specjalistą – nie zostawiamy Cię samego po wykonaniu audytu. Omawiamy wyniki razem z Tobą!
Co zyskujesz dzięki przeprowadzeniu audytu UX?
Wykonanie przez nas audytu UX pozwoli sprawdzić, czy Twój sklep internetowy jest naprawdę skutecznym narzędziem marketingowym. Raport wykaże, czy potencjalni i obecni klienci są zadowoleni z funkcjonalności witryny. To jednak nie wszystko! Dowiesz się, co zrobić, by użytkownicy chcieli więcej oraz częściej korzystać z Twoich produktów i usług.
Razem z nami zamień potencjalnie zainteresowanych odbiorców na stałych klientów!
Nie jesteś pewien, czy Twój sklep internetowy spełnia nowoczesne standardy? Chciałbyś stworzyć nową witrynę, zacząć pracę od zera?
Wykonaj audyt, by ustrzec się przed podjęciem błędnych decyzji i kosztownych zmian. Nie marnuj tego, co najcenniejsze: czasu, pieniędzy oraz potencjału Twojej marki w sieci. Zainwestuj w audyt UX!
Prowadzisz kampanię reklamową, dzięki której na Twojej witrynie pojawia się coraz więcej użytkowników, ale żaden z nich nie kupuje?
W trakcie audytu UX zdiagnozujemy problemy i opracujemy indywidualnie dopasowane wytyczne.
Postaw na audyt UX – daj sobie szansę na rozwój e-biznesu i zwiększenie zysków!
Audyt UX pozwala:
- zdiagnozować miejsca na sklepie, które sprawiają, że użytkownicy go opuszczają
- sprawdzić stopień zadowolenia użytkowników z funkcjonalności witryny
- dowiedzieć się, w ktorym miejscu na sklepie użytkownicy gubią się
- z jakiego powodu potencjalni klienci nie wiedzą, co zrobić, by kupić Twoje produkty
- przedstawić rekomendacje zmian, dostosowanych do potrzeb konkretnej grupy odbiorczej
PAKIET START | PAKIET BIZNES | PAKIET PRO | |||
Określenie grupy docelowej | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza potrzeb grupy docelowej | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Przygotowanie user persona | ❌ | ❌ | ✅ | ||
Analiza szybkości ładowania | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza heurystyczna | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza wędrówki poznawczej | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza strony głównej | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza kart produktów | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza koszyka | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza formularzy | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza procesu transakcyjnego | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza treści oferty | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Analiza treści kart produktów | ❌ | ❌ | ✅ | ||
Analiza treści komunikacji zachęcające do interakcji | ❌ | ❌ | ✅ | ||
Analiza treści wpisów blogowych | ❌ | ❌ | ✅ | ||
Analiza wersji mobilnej | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Badanie głębokości scrollowania | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza nagrań sesji | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza danych z Google Analytics | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza map cieplnych | ❌ | ❌ | ✅ | ||
Badanie rage click | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Przygotowanie makiet | ❌ | ✅ | ✅ | ||
Analiza konkurencji | ❌ | ❌ | ✅ | ||
Rekomendacje | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Lista kontrolna | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Spotkanie online przed rozpoczęciem audytu | ✅ | ✅ | ✅ | ||
Konsultacje online | 1 x 30 | 2 x 30 | 3 x 60 | ||
Raport z audytu | ✅ | ✅ | ✅ | ||
ZAMÓW | ZAMÓW | ZAMÓW |
Co możemy dla Ciebie jeszcze zrobić?
Reklamy w sieci
Rozbuduj swoje reklamy w Google i social media – zapoznaj się z naszą ofertą Google Ads i Facebook Ads.
Globalny zasięg
Razem z nami promuj swoje produkty na Amazonie i docieraj do klientów z całego świata!
Refresh
Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci dodatkowo płatne możliwości – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.
Administrowanie
Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią witryny.
Audyt UX
Zwiększamy konwersję, tworząc stronę dostosowaną pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!
Pozycjonowanie
Daj się zobaczyć w wynikach organicznych Google – zostaw nam pozycjonowanie swojego sklepu!