AUDYT UX KALISZ

Dowiedz się, co tak naprawdę Twoi klienci myślą o Twoim sklepie! To kluczowe pytanie, które warto sobie zadać, by zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów. Dzięki odpowiednim narzędziom i metodologii można zbierać feedback od klientów, analizować wyniki i wyciągać wnioski. Eliminacja błędów i udoskonalenie strony internetowej pozwoli przyciągnąć nowych klientów i utrzymać już istniejących. Ważne jest, aby produkt był łatwy w nawigacji i intuicyjny, co pozwoli na szybkie znajdowanie potrzebnych informacji i produktów. Dzięki optymalizacji strony internetowej klient będzie miał lepsze wrażenia z zakupów i z pewnością chętniej do nas wróci.

Czym jest audyt UX? 

Czy wiesz, że nawet najmniejsza zmiana w Twoim sklepie internetowym może mieć ogromny wpływ na jego sukces? Audyt użyteczności, zwany także audytem UX, pomoże Ci poznać te miejsca na Twojej stronie, które powodują rezygnację potencjalnych klientów i skłaniają ich do opuszczenia Twojej oferty. Dzięki temu audytowi otrzymasz informacje na temat momentów, kiedy użytkownicy wychodzą ze sklepu i uzyskasz wgląd w powody, dla których to robią. Na podstawie tych informacji będziesz mógł podjąć skuteczne działania i przyciągnąć klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami. Audyt użyteczności to pierwszy etap w procesie optymalizacji Twojego sklepu, a jego wyniki pomogą Ci poprawić zrozumiałość i przejrzystość Twojej witryny, co zwiększy liczbę zadowolonych klientów.

Nasze doświadczenie to szansa dla Twojego biznesu!

Rekomendacje zmian zawarte w audycie nie są przypadkowe! Wszystkie propozycje dostosowujemy do potrzeb i wymagań Twoich obecnych oraz przyszłych klientów!Rekomendacje zmian zawarte w audycie nie są przypadkowe! Wszystkie propozycje dostosowujemy do potrzeb i wymagań Twoich obecnych oraz przyszłych klientów!

Raport z audytu zawiera: 

  • wskazanie istotnych błędów – wyraźne podkreślenie krytycznych (uniemożliwiających klientom zakup produktów!)
  • jasno oznaczone miejsca bólu klienta – elementy na sklepie, które sprawiają, że użytkownik woli skorzystać z usług Twojej konkurencji
  • badanie intuicyjności nawigacji – sprawdzenie miejsc na sklepie, gdzie odwiedzający gubią się lub nie wiedzą, jak zakupić produkty
  • analizę treści – weryfikację, czy teksty zamieszczone na sklepie naprawdę są skuteczne w pozyskiwaniu klientów 
  • badanie oparte o usystematyzowaną procedurę – w ramach naszej podstawowej listy sprawdzamy 500 punktów kontrolnych!
  • listę konkretnych wytycznych – wskazówki dostosowane indywidualnie do Twojego sklepu i grupy docelowej
  • konsultacje ze specjalistą – nie zostawiamy Cię samego po wykonaniu audytu. Omawiamy wyniki razem z Tobą!

Co zyskujesz dzięki przeprowadzeniu audytu UX? 

Wykonanie przez nas audytu UX pozwoli sprawdzić, czy Twój sklep internetowy jest naprawdę skutecznym narzędziem marketingowym. Raport wykaże, czy potencjalni i obecni klienci są zadowoleni z funkcjonalności witryny. To jednak nie wszystko! Dowiesz się, co zrobić, by użytkownicy chcieli więcej oraz częściej korzystać z Twoich produktów i usług. 

Razem z nami zamień potencjalnie zainteresowanych odbiorców na stałych klientów! 

Nie jesteś pewien, czy Twój sklep internetowy spełnia nowoczesne standardy? Chciałbyś stworzyć nową witrynę, zacząć pracę od zera?

Wykonaj audyt, by ustrzec się przed podjęciem błędnych decyzji i kosztownych zmian. Nie marnuj tego, co najcenniejsze: czasu, pieniędzy oraz potencjału Twojej marki w sieci. Zainwestuj w audyt UX! 

Prowadzisz kampanię reklamową, dzięki której na Twojej witrynie pojawia się coraz więcej użytkowników, ale żaden z nich nie kupuje? 

W trakcie audytu UX zdiagnozujemy problemy i opracujemy indywidualnie dopasowane wytyczne. 

Postaw na audyt UX – daj sobie szansę na rozwój e-biznesu i zwiększenie zysków! 

Audyt UX pozwala:

  • zdiagnozować miejsca na sklepie, które sprawiają, że użytkownicy go opuszczają 
  • sprawdzić stopień zadowolenia użytkowników z funkcjonalności witryny
  • dowiedzieć się, w ktorym miejscu na sklepie użytkownicy gubią się
  • z jakiego powodu potencjalni klienci nie wiedzą, co zrobić, by kupić Twoje produkty 
  • przedstawić rekomendacje zmian, dostosowanych do potrzeb konkretnej grupy odbiorczej 
PAKIET START PAKIET BIZNES PAKIET PRO
Określenie grupy docelowej
Analiza potrzeb grupy docelowej
Przygotowanie user persona
Analiza szybkości ładowania
Analiza heurystyczna
Analiza wędrówki poznawczej
Analiza strony głównej
Analiza kart produktów
Analiza koszyka
Analiza formularzy
Analiza procesu transakcyjnego
Analiza treści oferty
Analiza treści kart produktów
Analiza treści komunikacji zachęcające do interakcji
Analiza treści wpisów blogowych
Analiza wersji mobilnej
Badanie głębokości scrollowania
Analiza nagrań sesji
Analiza danych z Google Analytics
Analiza map cieplnych
Badanie rage click
Przygotowanie makiet
Analiza konkurencji
Rekomendacje
Lista kontrolna
Spotkanie online przed rozpoczęciem audytu
Konsultacje online 1 x 30 2 x 30 3 x 60
Raport z audytu
ZAMÓW ZAMÓW ZAMÓW
Rozwiń całą ofertę

Co możemy dla Ciebie jeszcze zrobić?

Reklamy w sieci

Rozbuduj swoje reklamy w Google i social media – zapoznaj się z naszą ofertą Google Ads i Facebook Ads.

Globalny zasięg

Razem z nami promuj swoje produkty na Amazonie i docieraj do klientów z całego świata!

Refresh

Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci dodatkowo płatne możliwości – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.

Administrowanie

Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią witryny.

Audyt UX

Zwiększamy konwersję, tworząc stronę dostosowaną pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!

Pozycjonowanie

Daj się zobaczyć w wynikach organicznych Google – zostaw nam pozycjonowanie swojego sklepu!

Chcesz poprawić widoczność
Twojej firmy w Google?

Pomożemy Ci prześcignąć konkurencję!