AUDYT UX GNIEZNO

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, z pewnością zależy Ci na tym, aby Twoi klienci byli zadowoleni z zakupów w Twoim sklepie. Nie zawsze jest jednak łatwo przewidzieć, co dokładnie sprawia, że klienci decydują się opuścić sklep bez zakupów. Dlatego warto skorzystać z narzędzi pozwalających na poznanie opinii klientów i poprawę doświadczenia zakupowego. Dzięki eliminowaniu błędów, zwiększeniu intuicyjności i uprościć nawigacji sklepu, możesz przyciągnąć i zatrzymać więcej potencjalnych klientów. Optymalizacja sklepu to klucz do sukcesu w biznesie online, więc postaw na zadowolenie klientów i osiągnij większe zyski!

Czym jest audyt UX? 

Audyt UX to proces badania i oceny użyteczności interfejsów użytkownika. W trakcie takiego audytu, specjaliści zajmujący się projektowaniem UX przeprowadzają szczegółową analizę interakcji użytkowników z daną witryną lub aplikacją. Ich celem jest zidentyfikowanie problemów, które utrudniają korzystanie z danego narzędzia. Na podstawie wyników audytu możemy wprowadzić zmiany w interfejsie, które polepszą jego funkcjonalność i ułatwią użytkownikom korzystanie z aplikacji. Audyt UX może okazać się kluczowy w przypadku projektowania produktów cyfrowych, ponieważ pomaga nam zrozumieć, jakie elementy interfejsu wymagają poprawy, a co jest już na odpowiednim poziomie.autorelease

Nasze doświadczenie to szansa dla Twojego biznesu!

Rekomendacje zmian zawarte w audycie nie są przypadkowe! Wszystkie propozycje dostosowujemy do potrzeb i wymagań Twoich obecnych oraz przyszłych klientów!Rekomendacje zmian zawarte w audycie nie są przypadkowe! Wszystkie propozycje dostosowujemy do potrzeb i wymagań Twoich obecnych oraz przyszłych klientów!

Raport z audytu zawiera: 

  • wskazanie istotnych błędów – wyraźne podkreślenie krytycznych (uniemożliwiających klientom zakup produktów!)
  • jasno oznaczone miejsca bólu klienta – elementy na sklepie, które sprawiają, że użytkownik woli skorzystać z usług Twojej konkurencji
  • badanie intuicyjności nawigacji – sprawdzenie miejsc na sklepie, gdzie odwiedzający gubią się lub nie wiedzą, jak zakupić produkty
  • analizę treści – weryfikację, czy teksty zamieszczone na sklepie naprawdę są skuteczne w pozyskiwaniu klientów 
  • badanie oparte o usystematyzowaną procedurę – w ramach naszej podstawowej listy sprawdzamy 500 punktów kontrolnych!
  • listę konkretnych wytycznych – wskazówki dostosowane indywidualnie do Twojego sklepu i grupy docelowej
  • konsultacje ze specjalistą – nie zostawiamy Cię samego po wykonaniu audytu. Omawiamy wyniki razem z Tobą!

Co zyskujesz dzięki przeprowadzeniu audytu UX? 

Wykonanie przez nas audytu UX pozwoli sprawdzić, czy Twój sklep internetowy jest naprawdę skutecznym narzędziem marketingowym. Raport wykaże, czy potencjalni i obecni klienci są zadowoleni z funkcjonalności witryny. To jednak nie wszystko! Dowiesz się, co zrobić, by użytkownicy chcieli więcej oraz częściej korzystać z Twoich produktów i usług. 

Razem z nami zamień potencjalnie zainteresowanych odbiorców na stałych klientów! 

Nie jesteś pewien, czy Twój sklep internetowy spełnia nowoczesne standardy? Chciałbyś stworzyć nową witrynę, zacząć pracę od zera?

Wykonaj audyt, by ustrzec się przed podjęciem błędnych decyzji i kosztownych zmian. Nie marnuj tego, co najcenniejsze: czasu, pieniędzy oraz potencjału Twojej marki w sieci. Zainwestuj w audyt UX! 

Prowadzisz kampanię reklamową, dzięki której na Twojej witrynie pojawia się coraz więcej użytkowników, ale żaden z nich nie kupuje? 

W trakcie audytu UX zdiagnozujemy problemy i opracujemy indywidualnie dopasowane wytyczne. 

Postaw na audyt UX – daj sobie szansę na rozwój e-biznesu i zwiększenie zysków! 

Audyt UX pozwala:

  • zdiagnozować miejsca na sklepie, które sprawiają, że użytkownicy go opuszczają 
  • sprawdzić stopień zadowolenia użytkowników z funkcjonalności witryny
  • dowiedzieć się, w ktorym miejscu na sklepie użytkownicy gubią się
  • z jakiego powodu potencjalni klienci nie wiedzą, co zrobić, by kupić Twoje produkty 
  • przedstawić rekomendacje zmian, dostosowanych do potrzeb konkretnej grupy odbiorczej 
PAKIET START PAKIET BIZNES PAKIET PRO
Określenie grupy docelowej
Analiza potrzeb grupy docelowej
Przygotowanie user persona
Analiza szybkości ładowania
Analiza heurystyczna
Analiza wędrówki poznawczej
Analiza strony głównej
Analiza kart produktów
Analiza koszyka
Analiza formularzy
Analiza procesu transakcyjnego
Analiza treści oferty
Analiza treści kart produktów
Analiza treści komunikacji zachęcające do interakcji
Analiza treści wpisów blogowych
Analiza wersji mobilnej
Badanie głębokości scrollowania
Analiza nagrań sesji
Analiza danych z Google Analytics
Analiza map cieplnych
Badanie rage click
Przygotowanie makiet
Analiza konkurencji
Rekomendacje
Lista kontrolna
Spotkanie online przed rozpoczęciem audytu
Konsultacje online 1 x 30 2 x 30 3 x 60
Raport z audytu
ZAMÓW ZAMÓW ZAMÓW
Rozwiń całą ofertę

Co możemy dla Ciebie jeszcze zrobić?

Reklamy w sieci

Rozbuduj swoje reklamy w Google i social media – zapoznaj się z naszą ofertą Google Ads i Facebook Ads.

Globalny zasięg

Razem z nami promuj swoje produkty na Amazonie i docieraj do klientów z całego świata!

Refresh

Konkurencyjna strona lepiej wygląda i przez to zabiera Ci klientów? Poinformuj nas, a przedstawimy Ci dodatkowo płatne możliwości – odświeżymy layout i wprowadzimy nowoczesne rozwiązania.

Administrowanie

Administrowanie i serwisowanie strony zostaw profesjonalistom. Zwróć się do nas, by już nigdy nie martwić się o utratę klientów związaną z awarią witryny.

Audyt UX

Zwiększamy konwersję, tworząc stronę dostosowaną pod pozytywne doświadczenia użytkownika. Wykup u nas audyt UX!

Pozycjonowanie

Daj się zobaczyć w wynikach organicznych Google – zostaw nam pozycjonowanie swojego sklepu!

Chcesz poprawić widoczność
Twojej firmy w Google?

Pomożemy Ci prześcignąć konkurencję!