Oferta

Audyt i analiza SEO strony

Co jest podstawą Twojego sukcesu w sieci? Strona internetowa! Skąd jednak będziesz wiedzieć, czy jest ona odpowiednio przygotowana? To właśnie zadanie analizy i audytu SEO!

Zastanawiasz się:

u

dlaczego Twoja strona nie przynosi odpowiednich zysków?

u

witryna ma mało odwiedzin lub są one bardzo krótkie?

u

Twój sklep nie generuje odpowiedniego poziomu sprzedaży?

Jesteś w dobrych rękach!

Pomożemy Ci znaleźć odpowiedź na te pytania, a także naprawimy błędy i niedociągnięcia!

Audyt i analiza SEO strony

Nasi specjaliści wykonają audyt Twojej strony internetowej lub e-sklepu.

Wskażą słabe aspekty zarówno pod względem użyteczności z punktu widzenia Klienta, jak i pod względem SEO.

W raporcie przekazane zostaną wszystkie niezbędne wskazówki.

Następnie wykonując proces optymalizacji wprowadzą je „w życie”.

Dzięki czemu Twoja strona stanie się przyjaźniejsza dla Klientów i będzie wyżej klasyfikowana w wyszukiwarce Google.

Co obejmuje audyt strony pod względem SEO?

Analizę meta-danych, czyli informacji czytelnych dla wyszukiwarki Google.

Sprawdzenie jakości i budowy linków na stronie.

Wykrycie błędów w kodzie strony i analizę możliwości zmian pod kątem wyszukiwarki Google.

Analizę oryginalności oraz struktury treści na stronie (w tym także grafik)

Skontrolowanie linków wewnętrznych i przekierowań zewnętrznych.

Analizę skryptów, ustawień serwera i czasu ładowania strony.

Ocenę indeksacji strony przez wyszukiwarki.

Sprawdzenie bezpieczeństwa witryny i wykrycie ewentualnych zagrożeń.

Jeżeli zamawiasz u nas usługę pozycjonowania – to audyt SEO oraz naprawę niedociągnięć (optymalizację strony) wykonujemy bezpłatnie!

Poza tym analiza strony może zawierać również:

Ocena użyteczności

Polega ona na zbadaniu, w jakim stopniu strona odpowiada preferencjom i potrzebom Klientów (bierzemy pod uwagę m.in: łatwość w poruszaniu się po niej, spójność wizualna, odporność na błędy użytkowników itp.)

Responsywność strony

Jest to analiza tego, jak wyświetla się Twoja witryna na różnych urządzeniach desktopowych oraz mobilnych, czyli tabletach i smartfonach (o różnych rozdzielczościach ekranu, w tym mobile).

Bezpieczeństwo

Chodzi tu o kontrolę bezpieczeństwa użytkownika podczas odwiedzania i przeglądania strony (najważniejsze aspekty to: ochrona danych osobowych, walidacja formularzy z zapytaniami, ochrona przed automatyczną kradzieżą treści itp.)

Komunikacja marketingowa

Zajmiemy się też sprawdzeniem spójności komunikatów wypływających z witryny. Weźmiemy pod uwagę ich jakość i wartość dla Twoich Klientów.

Kompleksowa strategia

Naszą rolą jest także stworzenie pełnej strategii działań promocyjnych w sieci – zgodnych z profilem działalności Twojej strony i firmy.

Brzmi skomplikowanie? Bez obaw! Skontaktuj się z nami – opowiemy Ci więcej i przedstawimy konkretną propozycję współpracy.

Rozpocznij analizę seo swojej strony!

Chcesz poprawić stronę pod SEO? Rozpocznij już teraz działania marketingowe!