Oferta
Audyt i analiza SEO strony
Co jest podstawą Twojego sukcesu w sieci? Strona internetowa! Skąd jednak będziesz wiedzieć, czy jest ona odpowiednio przygotowana? To właśnie zadanie analizy i audytu SEO!
Zastanawiasz się:
dlaczego Twoja strona nie przynosi odpowiednich zysków?
witryna ma mało odwiedzin lub są one bardzo krótkie?
Twój sklep nie generuje odpowiedniego poziomu sprzedaży?
Jesteś w dobrych rękach!
Pomożemy Ci znaleźć odpowiedź na te pytania, a także naprawimy błędy i niedociągnięcia!

Audyt i analiza SEO strony
Nasi specjaliści wykonają audyt Twojej strony internetowej lub e-sklepu.
Wskażą słabe aspekty zarówno pod względem użyteczności z punktu widzenia Klienta, jak i pod względem SEO.
W raporcie przekazane zostaną wszystkie niezbędne wskazówki.
Następnie wykonując proces optymalizacji wprowadzą je „w życie”.
Dzięki czemu Twoja strona stanie się przyjaźniejsza dla Klientów i będzie wyżej klasyfikowana w wyszukiwarce Google.
Co obejmuje audyt strony pod względem SEO?
Analizę meta-danych, czyli informacji czytelnych dla wyszukiwarki Google.
Sprawdzenie jakości i budowy linków na stronie.
Wykrycie błędów w kodzie strony i analizę możliwości zmian pod kątem wyszukiwarki Google.
Analizę oryginalności oraz struktury treści na stronie (w tym także grafik)
Skontrolowanie linków wewnętrznych i przekierowań zewnętrznych.
Analizę skryptów, ustawień serwera i czasu ładowania strony.
Ocenę indeksacji strony przez wyszukiwarki.
Sprawdzenie bezpieczeństwa witryny i wykrycie ewentualnych zagrożeń.
Jeżeli zamawiasz u nas usługę pozycjonowania – to audyt SEO oraz naprawę niedociągnięć (optymalizację strony) wykonujemy bezpłatnie!
Poza tym analiza strony może zawierać również:
Ocena użyteczności
Polega ona na zbadaniu, w jakim stopniu strona odpowiada preferencjom i potrzebom Klientów (bierzemy pod uwagę m.in: łatwość w poruszaniu się po niej, spójność wizualna, odporność na błędy użytkowników itp.)
Responsywność strony
Jest to analiza tego, jak wyświetla się Twoja witryna na różnych urządzeniach desktopowych oraz mobilnych, czyli tabletach i smartfonach (o różnych rozdzielczościach ekranu, w tym mobile).
Bezpieczeństwo
Chodzi tu o kontrolę bezpieczeństwa użytkownika podczas odwiedzania i przeglądania strony (najważniejsze aspekty to: ochrona danych osobowych, walidacja formularzy z zapytaniami, ochrona przed automatyczną kradzieżą treści itp.)
Komunikacja marketingowa
Zajmiemy się też sprawdzeniem spójności komunikatów wypływających z witryny. Weźmiemy pod uwagę ich jakość i wartość dla Twoich Klientów.
Kompleksowa strategia
Naszą rolą jest także stworzenie pełnej strategii działań promocyjnych w sieci – zgodnych z profilem działalności Twojej strony i firmy.
Brzmi skomplikowanie? Bez obaw! Skontaktuj się z nami – opowiemy Ci więcej i przedstawimy konkretną propozycję współpracy.