Tworzenie i prowadzenie
profilu firmy w social media
Profesjonalny wizerunek Twojej firmy w internecie oraz swobodna komunikacja z jej fanami – to właśnie założenia prowadzenia kont w kanałach Social Media! Bądź jeszcze bliżej swoich Klientów.
Wykorzystaj Social Media do promocji Twojej firmy w sieci. Dzięki indywidualnemu profilowi będziesz mógł komunikować się z Klientami oraz Partnerami w sposób bezpośredni. Stworzymy dla Ciebie fanpages oraz będziemy zarządzać profilam na różnych platformach społecznościowych, od Facebooka, po wizytówkę Google lub LinkedIn.
Co obejmuje stworzenie profilu?
Założenie i konfiguracja profilu (wprowadzenie informacji oraz danych na temat firmy, włączenie odpowiednich funkcji i ustawień).
Uzupełnienie danych historycznych i Time Line w przypadku Facebooka.
Stworzenie indywidualnej szaty graficznej (zdjęcia profilowe, tło, motywy).
Instalacja odpowiednich wtyczek na Twojej stronie internetowej (bezpośrednie połączenie witryny z profilem).


Kompleksowo i profesjonalnie!
Nie trać czasu na poznanie specyfiki i zasad działania portali społecznościowych – pozwól nam zrobić to za Ciebie.
Prowadzenie profilu Twojej firmy
Media społecznościowe to doskonały sposób na bezpośrednią, swobodną komunikację z Klientami i budowanie profesjonalnego wizerunku firmy. Rozwijają się dynamicznie, a ilość ich użytkowników stale zwiększa się!
Co to oznacza dla Ciebie? Przekonaj się, że świadoma i konsekwentna komunikacja z Internautami może pomóc Ci prześcignąć konkurencję oraz zwiększyć wyniki sprzedaży!
Co obejmuje prowadzenie profilu?
Tworzenie reklam na Facebooku z celem świadomość, działanie, konwersje lub remarketing.
Usuwanie treści niezgodnych z regulaminem.
Analizę i monitoring działań na stronie oraz cykliczne raporty.
Indywidualizację profilu, aby pokazać prawdziwy charakter Twojej firmy.
Stałą moderacja wpisów i komentarzy. Reagowanie na treści publikowane przez fanów.
Możliwość prowadzenia dodatkowych akcji promocyjnych – w zależności od grupy docelowej i charakteru działalności.
Synchronizację profilu z innymi mediami społecznościowymi – w przypadku Google +.
Kontakt z Social Media Managerem, który szybko odpowie na wydarzenia z życia Twojej firmy.

