O tym jak bardzo strona internetowa wpływa na skuteczność naszych działań reklamowych pisaliśmy już niejednokrotnie. Będziemy to jednak powtarzać, jak mantrę. Dobrze funkcjonująca www jest kluczem do sukcesu. Nawet najlepiej przygotowana i poprowadzona kampania marketingowa nie będzie wystarczająca, jeżeli odwiedzający stronę nie będzie wiedział jak się na niej poruszać lub po prostu nie będzie dobrze funkcjonowała na jego urządzeniu mobilnym.
Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się oczywiste. W końcu, co trudnego może być w stworzeniu dobrze funkcjonującej strony? Okazuje się, że możliwości popełnienia błędów jest wiele. Zaczynając od samego projektu, który może okazać się nieczytelny dla osoby odwiedzającej stronę po raz pierwszy, po treści na niej zawarte. Nie jest to również proces szybki – trzeba wykonać wiele testów i analiz, aby wychwycić elementy, której naszej stronie brakuje.
Tutaj po raz kolejny użyję słowa, które w naszej branży jest wykorzystywane bardzo często – „kompleksowość”. Nie można zapomnieć, że strona internetowa lub nasz e-sklep funkcjonując w sieci mogą być oceniane z różnych punktów widzenia. Co z tego, że strona bardzo dobrze funkcjonuje na urządzeniu mobilnym, jeżeli połowa treści jest skopiowana z innych stron i katalogów? Trzeba działać na różnych polach i wykazać się wysoka elastycznością we wprowadzaniu zmian.
Dlatego dla ułatwienia sprawy przygotowaliśmy dla wszystkich odwiedzających nasz blog specjalny, bezpłatny poradnik. Znajdziecie w nim 11 wskazówek (szczęśliwa dla nas liczba w tym roku :)), pomogą Wam zwiększyć użyteczność strony internetowej. Zapraszam do pobrania!
Klikając w poniższy obrazek zostaniesz przekierowany do strony z możliwością pobrania.