Nasze „wigilijne postanowienia” zrealizowane! Pierwsza w tym roku gdyńska impreza biegowa, Urodzinowy Bieg z PKO Bankiem Polskim 2015, za nami. Co prawda dystans był ambitny – 10 kilometrów, jednak osiągnięte wyniki jak najbardziej satysfakcjonujące. Tym bardziej, że nie najkrótszy czas biegu był naszym celem. Zależało nam przede wszystkim na dobrej zabawie i pokazaniu, że zespół Alte Media doskonale radzi sobie nie tylko z marketingiem internetowym!
Impreza zorganizowana z okazji 89. jubileuszu Gdyni jest jedną z czterech części „biegowych” wydarzeń miasta. Wszystkie łączy ze sobą wspólna trasa i medale, które po złożeniu stworzą figurkę Podium – jest o co walczyć! Tegoroczny bieg główny pobił także rekord frekwencji. Wzięło w nim udział prawie 6 000 osób. W tym 4 osoby z naszego zespołu i partnerskiej firmy oferującej platformę e-commerce.
Wszystko zaczęło się od rozmowy i niewinnego zakładu podczas firmowej wigilii. Znamy się już sporo czasu i wiemy, że każdy z nas realizuje po pracy swoje hobby i zainteresowania, w tym pasje sportowe. Nie wszyscy jesteśmy „aktywnymi biegaczami”, jednak pomysł realizacji zespołowego wyzwania sportowego przypadł większości do gustu. Musieliśmy znaleźć tylko odpowiedni termin. Urodzinowy bieg Gdyni był wspaniała okazją.
Pogoda, jak na przysłowiowo mroźny luty, była doskonała. Adrenalina i duch rywalizacji dodatkowo ogrzewał atmosferę. Chociaż na chłód podczas takiego dystansu, nie można narzekać. Bardziej wymarzli kibice czekający na nas na mecie 🙂 Chociaż nie było łatwo, udało się wszystkim biorącym udział z naszego zespołu ukończyć bieg w jak najbardziej zadowalających czasach. O indywidualnych osiągnięciach nie będziemy się rozpisywać – ciekawscy mogą sprawdzić listę oficjalnych wyników na stronie Biegu Urodzinowego Gdyni.
Nie ma co ukrywać. Tak nam się spodobało, że planujemy zebrać wszystkie elementy Podium. Jednym słowem czekają nas jeszcze 3 imprezy do „przebiegnięcia”.
Kolejny bieg już w maju – może ktoś dołączy do nas:)?
…mała fotorelacja z wydarzenia…