Oferta

Reklama na Facebooku

Chcesz dotrzeć do swoich klientów w social media? Pragniesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i poprawić jej wizerunek?

Potrzebujesz większej rozpoznawalności? Na Twoim profilu firmowym brakuje aktywności przy postach? Co najważniejsze – chcesz sprzedawać więcej? Pomoże Ci w tym reklama na Facebooku!

Reklama strony i sklepu na Facebooku

Reklamy sponsorowane wyświetlają się płynnie w aktualnościach i relacjach na Facebooku oraz na Instagramie i Instagram Stories na komputerze stacjonarnym, laptopie i na urządzeniu mobilnym. Co więcej – reklama w prosty sposób może być przekazana kolejnym znajomym, co daje Ci niepowtarzalną szansę zyskania jeszcze większej liczby zainteresowanych odbiorców!

Tak właśnie zyskujesz rozpoznawalność i zasięg Twoich reklam!

Promocja w dwóch najchętniej odwiedzanych mediach społecznościowych – na Instagranie i Facebooku – to klucz do osiągnięcia aż 3 celów:

Świadomość

Jesteś nowy na rynku? Twoje usługi nie cieszą się jeszcze odpowiednią rozpoznawalnością wśród potencjalnych klientów? Reklama w Social Media pomoże Ci to zmienić!

Działania

Twoje posty, mimo ich dobrej jakości nie zbierają “Like”? Tworzysz aplikację, której nikt nie instaluje? Nie potrafisz zebrać nowych leadów? Zajmiemy się zwiększeniem zasięgu Twojego profilu!

Konwersje

Chcesz sprzedawać więcej oraz zdobyć grono nowych fanów, którzy staną się Twoimi Klientami? Możesz zachęcić ich również do odwiedzenia Twojego sklepu stacjonarnego!

Jaki jest Twój cel biznesowy?

Z

zwiększenie sprzedaży online i lokalnej,

Z

lepsza rozpoznawalność marki,

Z

zdobycie nowych kontaktów,

Z

wypracowanie zaufania klientów,

Z

promocja wydarzeń,

Z

dotarcie do osób znajdujących się w pobliżu Twojej firmy.

Określ swoją grupę docelową za pomocą takich elementów jak:

Lokalizacja

Kraj, województwo, miasto, kod pocztowy, adres, określony obszar rynkowy itd.

Dane demograficzne

Wiek, płeć, wykształcenie, stanowisko, miejsce pracy, skład gospodarstwa domowego, status związku, pokolenie itd.

Zainteresowania

Fitness i zdrowie, biznes i przemysł, jedzenie i napoje, rozrywka, technologia, zakupy i moda itp.

Zachowania

Aktywność cyfrowa, nawyki konsumentów, podróże, wydarzenia i okazje itd.
Koszt prowadzenia kampanii zależy od Państwa budżetu oraz grupy docelowej!

Remarketing na Facebooku

Wyselekcjonuj dokładnie grupę użytkowników, którzy byli na Twojej stronie, reagowali już na Twoje reklamy lub skorzystaj z Twojej własnej listy remarketingowej, aby ponownie przedstawić Twoją stronę lub sklep internetowy!

Poznaj główne zalety remarketingu:

ponowne pokazanie produktów, które internauta oglądał lub dodał do koszyka

przedstawienie oferty dedykowanej osobom, które są już Twoimi klientami

pokazywanie produktów uzupełniających poprzednie zakupy

docieranie do użytkowników korzystających z urządzeń przenośnych i stacjonarnych.

Jak działa remarketing na Facebooku:

Potencjalni klienci przeglądają stronę lub sklep internetowy.

Dokonują zakupów, oglądają produkty lub umieszczają je tylko w koszyku, a potem rozmyślają się i porzucają go.

Dzięki remerketingowi na Facebooku, zachęcimy ich do ponownego odwiedzenia Twojej witryny - dokończenia zakupów lub ponownego ich dokonania!

Do jakiej grupy odbiorców możesz dotrzeć dzięki remarketingowi?

do wszystkich osób, które odwiedziły Twoją witrynę,

wyłącznie do osób, które odwiedziły jej konkretne podstrony,

oraz do dowolnej konfiguracji powyższych.

do fanów, którzy byli aktywni na Twoim profilu Facebook - lub odwrotnie - dawno nie wykonali żadnej aktywności,

do osób z Twojej bazy mailingowej

Dodaj kod do swojej witryny

Aby identyfikować osoby odwiedzające Twoją witrynę, niezbędne będzie dodanie specjalnego kodu. Wygenerowany przez nas specjalny kod musi zostać umieszczony manualnie w sekcji nagłówka Twojej strony www lub poprzez Google Tag Managera. Oferujemy pełne wsparcie techniczne w tym zakresie!
Przykładowy kod remarketingu na FB

Zobacz nasze realizacje – możemy tworzyć je również dla Ciebie!

Rozpocznij kampanię reklamową na FB!

Chcesz reklamować się na Facebooku? Rozpocznij już teraz działania marketingowe!