Kariera
Opiekun klienta – Account manager
Bo komunikacja jest najważniejsza
Jeśli umiesz słuchać ze zrozumieniem i mówić tak by klienci rozumieli, szczególnie wszelkie zawiłości świata marketingu internetowego masz u nas miejsce w zespole!
WYMAGANIA:
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami,
- dobra znajomość rynku reklamy internetowej,
- łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych w kontaktach osobistych/telefonicznych,
- duża samodzielność w realizowanych zadaniach,
- umiejętność planowania i efektywnej organizacji pracy,
- atutem będzie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów usług e-marketingowych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
OBOWIĄZKI:
- dbanie o relacje handlowe z klientami oraz partnerami biznesowymi (działania utrzymaniowe, wsparcie),
- realizowanie planów upsellu związanych z usługami z zakresu e-marketingu (pozycjonowanie, reklama w social mediach – Facebook, Instagram, kampanie Google Adwords, SEO/SEM),
- nadzór nad wdrożeniem i realizacją usług, analityka, raportowanie,
- aktywny udział w kreowaniu strategii rozwoju firmy.
CO OFERUJEMY:
- Praca czołowej trójmiejskiej agencji SEO/SEM docenionej jako top 20 agencji z największym potencjałem wzrostu w Polsce
- Możliwość rozwoju umiejętności i wiedzy w oparciu o doświadczenie naszego zespołu, szkolenia i konferencje (dedykowany budżet)
- Stabilne warunki zatrudnienia (kilkanaścielat na rynku, umowa o pracę lub umowa typu b2b)
- Praca w PPNT – świetna komunikacja, centrum Gdyni przy SKM i przystankach autobusów, nowa stacja PKM w budowie
- Środowisko pracy takie jak lubisz (mac/win), 2 monitory, samodzielne stanowisko, wygodne biurko i krzesło
- Elastyczne godziny pracy oraz praca zdalna w tygodniu – dopasujemy się do Ciebie