Wielkanoc nad morzem, czy w górach – jak Polacy szukają ofert świątecznych.

Święta są dla nas coraz częściej czasem nie tylko spotkań z rodziną, ale przede wszystkim upragnionego wypoczynku. Coraz częściej decydujemy się także na wykorzystanie tych kilku dni wolnego na wyjazd i zmianę otoczenia. Dla właścicieli obiektów turystycznych, noclegowych to doskonały czas dla pozyskania nowych klientów i reklamy? Jak to wykorzystać ?

Zawsze najpierw należy zadać sobie pytanie – jak szukają nas potencjalni klienci? W końcu dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej jest zawsze podstawą skutecznych działań reklamowych również w Internecie. Nie jest to jednak proste zadanie. Czasami musimy protestować kilka rozwiązań zanim trafimy prosto do celu.

Z pomocą przychodzą nam jednak statystyki i narzędzia Google, z których możemy skorzystać.

Dodatkowym źródłem informacji dla nas jako reklamodawców jest także natężenie wyszukiwań i to w jakim czasie nasi potencjalni klienci mają „potrzebę” skorzystania z naszej oferty. W przypadku ofert związanych z Wielkanocą te proporcje rozkładają się w sposób przewidywalny.

Pamiętać należy także o użytkownikach mobilnych. Mają oni trochę inny sposób analizowania stron i wyników wyszukiwania. Przede wszystkim liczą na zwięzłe i precyzyjne komunikaty oraz łatwość w nawigacji strony.

Kiedy wiemy już jak potencjalni klienci nas szukają możemy dobrać odpowiednie narzędzia reklamowe. Przy takich okazjonalnych ofertach zawsze zależy nam najbardziej na szybkim i efektywnym działaniu. W takich przypadkach powinniśmy nie wahać się długo i zdecydować się na kampanię Google AdWords. Wykorzystać zarówno linki sponsorowane, jak i kampanie Display, Gmail, YouTube i remarketing.

Pamiętajmy także o odpowiednim przygotowaniu podstrony z niezbędnymi informacjami o naszej ofercie.

Wesołych Świąt! 🙂

23.02 2016 Google, zmiana w kampaniach sponsorowanych, nowe zadady reklamowe

Google szykuje zmiany w wyświetlaniu reklam

Czytaj dalej
15.02 2016 komunikator od Google

Nowy komunikator od Google?

Czytaj dalej
08.02 2016 Wykluczenia w kampanii AdWords

Wykluczenia w kampanii AdWords

Czytaj dalej

Masz pytania ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, chciałbyś uzyskać więcej informacji lub potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych - odezwij się do na

    Email*

    Telefon*

    Wiadomość