Google Moja Firma: nowe rodzaje Google Post na wizytówkach

Na pewno wiesz, jak pomocna dla osób szukających Twojego biznesu staje się wizytówka Google. Dzięki niej nie tylko zdobywają one podstawowe informacje kontaktowe na temat Twojej firmy, ale także dowiadują się o aktualnościach. To właśnie z myślą o nich Google stworzyło nowe rodzaje wpisów, które mają pozwolić im być na bieżąco z Twoją ofertą oraz produktami. 

Cztery nowe opcje, które pozwalają przybliżyć Twoje usługi internautom to: Nowości, Wydarzenie, Zaoferuj, a także Produkt. Gdzie je znaleźć na koncie Google Moja Firma? W sekcji tworzenia wpisów na wizytówce.

wpisy na wizytówce google - nowe rodzaje
Rodzaj wpisu można wybrać na etapie dodawania opisu i zdjęcia.

Nowopowstałe formy postów na wizytówce

Nowości – stworzono je z myślą o przekazywaniu ogólnych, ale aktualnych informacji na temat Twojej firmy czy branży. W tej sekcji masz możliwość dodania nie tylko tradycyjnej grafiki czy zdjęcia, ale również wideo. Nie zapomnij, aby taki wpis uzupełnić o przycisk CTA (Call to Action) z linkiem prowadzącym do konkretnej podstrony.

Wydarzenie – opcja umożliwiająca promocję nadchodzących inicjatyw i imprezy, organizowanych przez Twoją firmę. Wystarczy, że ustawisz odpowiednią datę rozpoczęcia oraz zakończenia wydarzenia, przycisk wezwania do działania oraz wykorzystasz wybraną grafikę. Do czego można porównać tę opcję? Do dobrze znanej Ci funkcji wydarzeń na Facebooku.

Zaoferuj – tego typu wpisy mają służyć reklamowaniu aktualnych rabatów, nowych, atrakcyjnych ofert czy wyprzedaży sezonowych. Ustawienie ich jest proste, polega na nadaniu nazwy, opisu, a także daty rozpoczęcia i zakończenia konkretnej promocji. Dodatkowo zaopatrz wpis o informacje, ważne z punktu widzenia klienta – warunki korzystania z oferty, kod rabatowy itp.

Produkt – jak sugeruje nazwa, dzięki tego rodzaju wpisom możesz przybliżyć swoją ofertę i usługi odbiorcom. Zwłaszcza wybrane przez Ciebie produkty – wykorzystując przy tym ciekawą grafikę, zdjęcie czy wideo. Dodaj także cenę, opis i przycisk wezwania do działania. Dzięki temu użytkownicy w jednym miejscu znajdą wszystkie niezbędę im informacje, często kluczowe podczas procesu zakupowego.

Pewnie zastanawiasz się, jak będą wyglądały różne formaty Google Post, opublikowane w podobnym lub tym samym czasie. Właśnie tak:

podgląd wpisu google na karuzeli
Wyświetlą się one w formie karuzeli na wizytówce Google Moja Firma.

 

Jeśli potrzebujesz pomocy przy odzyskaniu, przejęciu lub prowadzeniu Twojej wizytówki firmowej – skontaktuj się z nami! Gwarantujemy Ci, że wykorzystamy wszystkie rodzaje Google Post dla Twojego profilu w Google Moja Firma.

Skontaktuj się z nami



    Dominika
    Autor

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    08.06 2018 tworzenie bloga

    5 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Czytaj dalej →
    08.06 2018 tworzenie bloga

    5 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Czytaj dalej →
    08.06 2018 tworzenie bloga

    5 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Czytaj dalej →

    Skontaktuj się z nami
    i uzyskaj darmową wycenę!

    Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski.