Aktualizacja algorytmu Google – Pingwin 2.0

Wczoraj Matt Cutts poinformował na swoim blogu oraz na portalu społecznościowym Twitter o nowej aktualizacji algorytmu Google – Pingwin 2.0 (Penguin Update 2.0).

Popołudniu 22 maja (czasu amerykańskiego) rozpoczęto wprowadzanie aktualizacji i miała ona dotyczyć 2.3% anglojęzycznych wyników. Nie oznacza to, że będzie dotyczyła tylko anglojęzycznych zapytań, ale także zostanie wdrożona dla innych języków. Natomiast procent wpływu na wyniki będzie zależny od języka oraz ilości webspamu w tym języku. Jeżeli zauważyliście jakieś zmiany pozycji w okolicach tej daty, może być to spowodowane właśnie Pingwinem 2.0.

Pingwin 2.0 jest czwartą wersją aktualizacji Pingwina, ponieważ jest aktualizacją algorytmu, a nie tylko odświeżaniem danych, jak było w poprzednich wersjach. Jest to nowa generacja technologii, która lepiej powinna zatrzymywać spam.

pingwin2

Matt w swoim ostatnim filmie powiedział, że aktualizacja Pingwina jest główną aktualizacją i będzie miała wpływ na wyniki organiczne o wiele większy niż w poprzednich wersjach.

Poprzednie aktualizacje algorytmu Pingwina:

  • Pingwin 1 w dniu 24 kwietnia 2012 r. (wpływ na ok. 3.1% zapytań)
  • Pingwin 2 w dniu 26 maja 2012 r. (wpływ na mniej niż 0.1% zapytań)
  • Pingwin 3 w dniu 5 października 2012 r. (wpływ na ok. 0.3% zapytań)
  • Pingwin 4 w dniu 22 maja 2013 r. (wpływ na ok. 2.3% zapytań)
13.05 2013 nowy you tube

Płatne kanały na YouTube

Czytaj dalej
30.04 2013 specjaliście od marketingu internetowego

IV Targi eHandlu – relacja

Czytaj dalej
12.04 2013 Marketing Internetowy Alte Media

Alte Media na IV Targach eHandlu

Czytaj dalej

Masz pytania ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, chciałbyś uzyskać więcej informacji lub potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych - odezwij się do na

    Email*

    Telefon*

    Wiadomość